  • 1. Data: 2003-07-24 18:47:30
    Temat: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    Wyprzedzalm samochód na wzniesieniu, linia po mojej stronie była przerywana.
    Czy popełniłem przekroczenie?
    dzieki za info jest to wazne

    tomek

  • 2. Data: 2003-07-24 19:00:20
    Temat: Re: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wyprzedzalm samochód na wzniesieniu, linia po mojej stronie była
    przerywana.
    > Czy popełniłem przekroczenie?
    > dzieki za info jest to wazne
    >
    > tomek

    Nawet dwa, ale sam zgadnij jakie

  • 3. Data: 2003-07-24 19:09:52
    Temat: Odp: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    chcialbym dodac, ze linię ktorą przekraczałem była linią ostrzegawczą.

    tomek

  • 4. Data: 2003-07-24 19:11:44
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Tomasz" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wyprzedzalm samochód na wzniesieniu, linia po mojej stronie
    > była przerywana.
    > Czy popełniłem przekroczenie?

    Za ile kupiłeś prawo jazdy?

    I co to jest 'przekroczenie'?

  • 5. Data: 2003-07-24 19:26:39
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > chcialbym dodac, ze linię ktorą przekraczałem była linią ostrzegawczą.

    Co to jest 'linia ostrzegawcza'?

  • 6. Data: 2003-07-24 19:48:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zabrania się wyprzedzania przed wzniesieniami a nie na wzniesieniach. Jak
    już jesteś na wzniesieniu, to z reguły masz odpowiednią widoczność dla
    bezpiecznego wykonania manewru. Jeśli linia była przerywana, znaku zakazu
    wyprzedzania nie było, a miałeś odpowiednią widoczność do bezpiecznego
    wykonania manewru to moim zdaniem wykroczenia nie popełniłeś.

  • 7. Data: 2003-07-24 20:18:31
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    ha- dzieki za wiadomosci,ale rozmawialem instruktorem jazdy i powiedzial "ze
    jak masz przerywana, to mozesz wyprzedzac- bez wzgledu czy na wzniesieniu
    czy nie- przerywana- mozesz wyprzedzac". takze nie popelnilem wykroczenia, a
    pajacowaty policjant ktory dal mi mandat jest skonczonym blaznem, bo mowil
    ze tam byl znak P6 i nie mozna wyprzedzac- a wlasnei ze mozna. kretyn

    Panie Tomasz Stawarz- powiedz no jakie to dwa przekroczenia popełniłem-
    napisz prosze, nie bede zgadywal, bo juz wiem, ze prawo jest po mojej
    stronie.

    tomek

  • 8. Data: 2003-07-24 20:24:45
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfpb2e$pui$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za ile kupiłeś prawo jazdy?
    >
    > I co to jest 'przekroczenie'?

    nie wiem czy to sie nazywa kupienie czy jak- u instruktora zaplacilem za
    kurs gdzies 500 zloty, nie pamietam dokladnie, pozniej badanie lekarskie 50,
    nastepnie po zdaniu egzaminu (za pierwszym podejsciem) 70 zloty tam w
    siecibie i chyba tyle- moze cos pominolem, ale koszty mniej wiecej takie. i
    pozniej wybralem prawko w urzedzie.

    co to jest przekroczenie? sprawdz w słowniku :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-07-24 20:33:17
    Od: "siwyy" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wyprzedzalm samochód na wzniesieniu, linia po mojej stronie była
    przerywana.
    > Czy popełniłem przekroczenie?

    Jezeli pas ruchu nie byl na tyle szeroki to zapewne popelniles przekroczenie
    przerywanej lini ;)

    > dzieki za info jest to wazne

    do uslug

    > tomek

    pozdrawiam
    siwyy

  • 10. Data: 2003-07-24 21:59:26
    Temat: Re: Odp: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Tomasz napisał(a) Thu, 24 Jul 2003 22:18:31 +0200 na pl.soc.prawo:

    > pajacowaty policjant ktory dal mi mandat jest skonczonym blaznem, bo mowil
    > ze tam byl znak P6 i nie mozna wyprzedzac- a wlasnei ze mozna. kretyn

    Hmm, przyjąłeś mandat? Z tego co mi wiadomo jest to tożsame z
    przyznaniem się do winy, jesli byś go nie przyjął to mógłbyś bronić
    późneij swoich racji przed sądem.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498