  • 1. Data: 2003-07-24 18:01:08
    Temat: Pełnomocnik pełnomocnika
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Jest abonent TP.S.A, jest jego pełnomocnik (pełnomocnictwo u notariusza).
    Ten pełnomocnik chciałby upoważnić mnie do zarządzania telefonem tego
    abonenta.
    Jednak panie w BOKu nie chciały się na to zgodzić. Czy słusznie?

    pozdrawiam
    Alek

  • 2. Data: 2003-07-24 18:20:54
    Temat: Re: Pełnomocnik pełnomocnika
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > abonenta.
    > Jednak panie w BOKu nie chciały się na to zgodzić. Czy słusznie?

    Tak, bo udzielone pełnomocnictwo nie upoważniało do dalszego udzielania
    pełnomocnictwa (substytucji).

    pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-07-25 00:35:02
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bfp823$odc$1@taurus.webcorp.pl>, mec.Michał wrote:
    > Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Tak, bo udzielone pełnomocnictwo nie upoważniało do dalszego udzielania
    > pełnomocnictwa (substytucji).

    I chyba nawet taka substytucja jest niemożliwa, bo próbowąłem zrobić coś
    podobnego u notariusza tj. dać pełnomocnikowi ograniczone pełnomocnictwo
    do dawania wtórnego pełnomocnictwa i po krótkim studiowaniu przepisów
    stwierdził, że nie da się.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-07-25 13:20:20
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    A jaki jest sens takiego zakazu?
    Bo chwilowo to on mi i pełnomocnikowi życie utrudnia.

    dziękuję i pozdrawiam
    Alek