  • 1. Data: 2009-03-10 17:49:07
    Temat: Wypowiedzenie umowy dzierżawy - pomocy!
    Od: Reeno <r...@g...com>

    Witam,

    Wydzierzawiam lokal z godnie z umowa na okres 2 lat. Jednak chce
    wypowiedziec umowe wczesniej poniewaz wlasciciel robi problemy o
    wszystko i po prostu nie da sie tam pracowac.

    Z tego co wiem nie mozna wypowiedziec umowy zawartej na czas okreslony
    jezeli powod wypowiedzenie nie spelnia argumentow umowy. Niestety w
    umowie zapisane jest tylko to, ze wlasciciel moze wypowiedziec mi
    umowe w przypadku nie placenia przeze mnie czynszu przez 2 miesiace.

    Czyli z tego co rozumiem najlepszym rozwiazaniem jest nieplacenie
    wlascicielowi i czekanie az wypowie umowe? Z drugiej strony domyslam
    sie ze beda w zwiazku z tym duze nieprzyjemnosci typu dodatkowa
    (zapewne sadownie przyznana) kara za nieplacenie + koszta sadowe?

    Czy nie ma innego wyjscia jezeli chodzi o rozwiazanie tej umowy?

    Pozdrawiam
    Reeno

  • 2. Data: 2009-03-10 17:55:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy dzierżawy - pomocy!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Reeno wrote:

    > Czyli z tego co rozumiem najlepszym rozwiazaniem jest nieplacenie
    > wlascicielowi i czekanie az wypowie umowe?

    "Może" nie znaczy musi.
    Nie wypowie, a po zaległą kasę za cały okres zgłosi się do ciebie komornik.