    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyplata wynagrodzenia - umowa zlecenie
    Date: Wed, 08 Jun 2005 12:02:27 -0500

    d...@w...pl wrote:
    > Witam,
    >
    > mam pytanie czy w kodeksie pracy jest okreslony czas w jakim pracodawca ma mi
    > wyplacic nalezne mi wynagrodzenie za umowe zlecenie? Jest jakis max termin czy
    > tez pracodawca ustala sobie sam w umowie ?

    nie ma i nie będzie, bo do umów zleceń nie stosuje się kodeksu pracy.
    Pieniądze ci wypłaci jak mu wystawisz rachunek, potem ewentualnie jak mu
    wyslesz wezwanie do zaplaty, potem ewentualnie jak sie dowie, ze ma
    sprawe w sadzie, a potem ewentualnie jak sie dowie, ze ja przegral, a
    potem ewentualnie jak komornik bedzie mial mu ja z czego zabrac.