  • 1. Data: 2007-03-07 14:24:59
    Temat: Więzień Dostanie 150 Tys. Zł Za Ciasnotę W Celi
    Od: "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    "Więzień Adam Dradrach, skazany za oszustwa kredytowe i handel narkotykami,
    miał za ciasno w celi. Zaskarżył więc państwo i wygrał 150 tys. zł
    odszkodowania - informuje "Fakt"."

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=18011&wid
    =8761492&rfbawp=1173259277.272

  • 2. Data: 2007-03-07 15:42:10
    Temat: Re: Więzień Dostanie 150 Tys. Zł Za Ciasnotę W Celi
    Od: "frrfrff" <f...@o...pl>

    > http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=18011&wid
    =8761492&rfbawp=1173259277.272

    No kurwa mac co za chory kraj!! powinno byc tak ze kryminalisci powinni sami
    placic za utrzymanie w wiezieniach tak samo jak musza chore soboy placic za
    pobyt w domach opieki .
    Jak ich nie stac to zostana dluznikami az splaca!

  • 3. Data: 2007-03-07 18:02:04
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

> [...]
    > placic za pobyt w domach opieki .
    > Jak ich nie stac to zostana dluznikami az splaca!

    Powiedz to politykom, ktorych moze to dotyczyc. Wlasnie dlatego tak nie
    jest.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 4. Data: 2007-03-07 19:59:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Uz.ytkownik frrfrff napisa?:
> [...]
    > pobyt w domach opieki .
    > Jak ich nie stac to zostana dluznikami az splaca!

    Prostackie mys'lenie.
    Spowodujesz wypadek to tez. tam trafisz.
    Zobaczymy czy dalej be;dziesz taki chojrak co do warunków.

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2007-03-07 20:05:31
    Od: "frrfrff" <f...@o...pl>

    > Prostackie mys'lenie.
    > Spowodujesz wypadek to tez. tam trafisz.
    > Zobaczymy czy dalej be;dziesz taki chojrak co do warunków.

    Ty wogole nie myslisz i na dodatek jestes prostakiem.
    Poza tym rusz glowa chociaz wiem nie potrafisz.
    Spowoduje wypadek nie trafie do wiezienia.Jak jedzisz poo pijanemu lub nei
    prezstrezgasz przepiswo i jak szaleniec jezdisz to moezsz trafic wtedy gowno
    mnei obchodzi i powinienec na golym betonie spac.

  • 6. Data: 2007-03-07 21:10:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    frrfrff wrote:

> [...]
    > lub nei prezstrezgasz przepiswo i jak szaleniec jezdisz to moezsz
    > trafic wtedy gowno mnei obchodzi i powinienec na golym betonie spac.

    Równei zabwne bezie gdy cie wsadza do aresztu w sprawie i posidzisz pól
    roku.

  • 7. Data: 2007-03-07 21:11:12
    Temat: Re: Wi?zie? Dostanie 150 Tys. Z? Za Ciasnot? W Celi
    Od: "Marcin T." <n...@n...pl>

    frrfrff napisał(a):
> [...]
    > prezstrezgasz przepiswo i jak szaleniec jezdisz to moezsz trafic wtedy gowno
    > mnei obchodzi i powinienec na golym betonie spac.

    Klepiesz. Nawet nie trzeba spowodować wypadku z poszkodowanymi.
    Wystarczy nie płacić alimentów, bo się po prostu nie ma. A nikt mi nie
    wmówi, że wszyscy alimenciarze za kratkami to zatwardziali obiboki,
    którym się nie chce pracować.

  • 8. Data: 2007-03-07 21:33:45
    Temat: Re: Wie;zien' Dostanie 150tys. Z?Za Ciasnote W Celi
    Od: Arek <a...@e...net>

    Uz.ytkownik frrfrff napisa?:
    > Ty wogole nie myslisz i na dodatek jestes prostakiem.
    > Poza tym rusz glowa chociaz wiem nie potrafisz.

    Pomrocznowidz, czy kie licho ?

    > Spowoduje wypadek nie trafie do wiezienia.Jak jedzisz poo pijanemu lub nei
    > prezstrezgasz przepiswo i jak szaleniec jezdisz to moezsz trafic wtedy gowno
    > mnei obchodzi i powinienec na golym betonie spac.

    To Ty .ówno wiesz o dzisiejszej Polsce.
    Ziobro rozpe;ta? terror, o którym stalinis'ci mogli tylko pomarzyc'.

    Spowodujesz wypadek, w którym komus' sie; cos' stanie i trafisz do aresztu
    z zarzutem spowodowania zagroz.enia katastrofy w ruchu drogowym.
    Zagroz.enie - do 12 lat.
    Nie musisz byc' pijany ani pe;dzic', wystarczy, z.e sie; zagapisz.

    Ba! Nic nie musisz robic'. Art. 258kk to taka efemeryda, z.e wciskaja; w
    niego kogo tylko chca;.

    Móg?bym Ci tu namnoz.yc' przyk?adów, ale czy stac' Cie; na refleksje;?
    Czy tylko potrafisz wrzeszczec' w s'wie;tym - wg Ciebie samego - oburzeniu?

    Nawet byd?a w dzisiejszej Polsce nie trzyma sie; w takich warunkach
    w jakich trzyma sie; wie;z'niów i aresztowanych, bo nikt by mleka od
    takiego byd?a nie kupi?.
    ?amane sa; wszelkie regulaminy, wszelkie przepisy, wszelkie prawa.
    I to ?amane przez instytucje, które - rzekomo - maja; prawa przestrzegac'.

    Dlatego to odszkodowanie to jest za ma?o - powinny leciec' g?owy osób
    odpowiedzialnych za to co sie; dzieje.

    Arek

    --

    www.hipnoza.info