  • 1. Data: 2004-12-18 12:42:03
    Temat: Wypis z Rejestru Zastawów
    Od: Tadek<a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Będę wdzięczny za opinie w następującej sprawie. Na kredytowany
    samochód mam ustanowiony wpis w Rejestrze Zastawów. Samochód
    spłaciłem i co dalej. Czy o wykreślenie zastawu również muszę składać
    wniosek do sądu o skreślenie z Rejestru Zastawów.

    Pozdrawiam Tadek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-18 13:35:18
    Temat: Re: Wypis z Rejestru Zastaw=F3w
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Będę wdzięczny za opinie w następuj=3Fcej sprawie. Na kredytowany
    > samochód mam ustanowiony wpis w Rejestrze Zastawów. Samochód
    > spłaciłem i co dalej. Czy o wykre=3Flenie zastawu również muszę składać
    > wniosek do s=3Fdu o skre=3Flenie z Rejestru Zastawów.

    Bank ci daje zaswiadczenie o splacie kredytu, a ty skladasz wniosek w
    sądzie o wykreslenie z rejestru. Po paru tygodniach dostajesz
    postanowienie i z tym postanowieniem lecisz do urzedu miasta, zeby
    wykreslic wpis z dowodu rejestracyjnego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-12-18 16:54:43
    Od: "hmiel" <h...@g...pl>

    dodam tylko, że kosztuje to 50 PLN, płatne na rachunek sądu, który prowadzi
    rejestr.