  • 11. Data: 2005-11-04 14:24:37
    Temat: Re: Wypadek i odszkodowanie
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    news:dkdkmv$dh7$1@news.agh.edu.pl...

> [...]
    > (twojego taty) na rozprawie zlozyc wniosek o orzeczenie obowiazku naprawienia
    > szkody. Nie bedzie potrzeby bawienia sie w drugi (i dlugi) proces cywilny.
    >
    > Z drugiej strony jesli masz jakies dane dotyczace majatku tej podejrzanej
    > mozesz juz teraz (nie czekajac na rozprawe), jako osoba wykonujaca prawa
    > pokrzywdzonego - twojego ojca ktory ze wzgledu na stan zdrowia zrobic tego nie moze
    > zlozyc pozew o zasadzenie odpowiedniej kwoty (szkoda + zadoscuczynienie + odsetki
    ustawowe).
    > Pozew taki skladasz do prokuratora jednoczesnie z wnioskiem o zabezpieczenie

    No niestety nie mam zadnych danych co do majatku podejrzanej, a jedyne
    co pewne to to, ze bardzo lubi sobie kobieta wypic, mieszka z konkubentem.
    A jak wyliczyc szkode + zadoscuczynienie? Jak okreslic takie kwoty?
    Z tego co sie dowiedzialem to licza kazdy 1% trwalego uszczerbku zdrowia
    na 1000zl. Ale jaka jest tego podsatawa to nie wiem. czy to z lekarzem
    prowadzacym ustalac?
    Rajmund