  • 1. Data: 2005-07-01 11:09:38
    Temat: Wynajmowanie mieszkania a współwłaśność
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Jest dom, w którym jest kilka mieszkań. Jest x współwłaścicieli
    (formalnie: współwłasność), każdy z nich ma jedno z tych mieszkań.
    Chcę wynajmować jedno z tych mieszkań (swoje). Czy mogę to zrobić bez
    zgody pozostałych współwłaścicieli domu?
    Mogą to jakoś zablokować (zakładając ich złą wolę).

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

  • 2. Data: 2005-07-05 10:49:52
    Temat: Re: Wynajmowanie mieszkania a współwłaśność
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał
    wiadomości news:da389s$688$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > bez zgody pozostałych współwłaścicieli domu?
    > Mogą to jakoś zablokować (zakładając ich złą wolę).

    Nikt mi nie potrafi pomóc?......

  • 3. Data: 2005-07-05 11:11:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <dadokl$p1h$1@opal.icpnet.pl>, Wojtek W. wrote:
    > Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał
    > wiadomości news:da389s$688$1@opal.icpnet.pl...

    O ile dobrze rozumiem powyższe to różne mieszkania mają różnych
    właścicieli a Ty jesteś wyłącznym właścicielem swojego które chcesz
    wynająć. W takim razie nie potrzebujesz niczyjej zgody.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-07-07 06:50:30
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > O ile dobrze rozumiem powyższe to różne mieszkania mają różnych
    > właścicieli a Ty jesteś wyłącznym właścicielem swojego które chcesz
    > wynająć. W takim razie nie potrzebujesz niczyjej zgody.
    Tak. Dokładniej, ten lokal nie ma odrębnej księgi wieczystej, a cały
    dom jest współwłasnością (tzn. każdy ze współwłaścicieli ma jedno z
    mieszkań).