  • 1. Data: 2005-07-01 08:36:36
    Temat: Ryntronik -> UPC problem
    Od: "CeLs" <s...@p...onet.pl>

    Witajcie, mam do was pytanie. Otoz w dawnych latach jak jeszcze istnial w
    Katowicach "Ryntronik" korzystalem z jego uslug. Jednak w chwili gdy firma
    upadla, tzn. m.in. pozrywalo kable i przez dlugi okres nie bylo kablowki,
    wykupila ja firma "UPC" z ktora nie podpisywalem kompletnie zadnej umowy. Ta
    jedak uparcie przysylala miesieczne rachunki i nadawala kanaly. Gdy
    zorientowala sie ze placic nie bede, kanaly odlaczyla jednak tez nie odrazu.
    Teraz regularnie co miesiac przysylaja upomnienie o uregulwanie dlugow. I tu
    moje pytanie, czy takie postepowanie jest zgodne z prawem ? Przeciez w
    momencie wykupienia upadajacej firmy przez nowa wprowadzone zostaly zupelnie
    inne standardy, koszty abonamentu i zakres programow. Czy jezeli nie
    podpisywalem z nimi zadnej umowy maja prawo rzadac odemnie pieniedzy, z
    racji tego ze wykupili stara firme do ktorej nalezalem ?

    dzieki serdeczne za jakiekolwiek informacje
    pzdr Sylwester

  • 2. Data: 2005-07-01 08:44:17
    Temat: Re: Ryntronik -> UPC problem
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > inne standardy, koszty abonamentu i zakres programow. Czy jezeli nie
    > podpisywalem z nimi zadnej umowy maja prawo rzadac odemnie pieniedzy, z
    > racji tego ze wykupili stara firme do ktorej nalezalem ?

    Jak ci to nie odpowiadalo ... to trzeba bylo wypowiedziec umowe, a nie
    siedziec z głową w piasku.

  • 3. Data: 2005-07-01 08:48:15
    Od: "CeLs" <s...@p...onet.pl>

    > Jak ci to nie odpowiadalo ... to trzeba bylo wypowiedziec umowe, a nie
    > siedziec z głową w piasku.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Zgadza sie, tylko z nimi zadnej umowy nie podpisywalem.

    pzdr Sylwester

  • 4. Data: 2005-07-01 10:32:42
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jak ci to nie odpowiadalo ... to trzeba bylo wypowiedziec umowe, a nie
    > siedziec z głową w piasku.

    a komu mial ja wypowiedziec jak firma nie istniala??

  • 5. Data: 2005-07-01 10:38:47
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-01 10:48 CeLs napisał(a):

    > Zgadza sie, tylko z nimi zadnej umowy nie podpisywalem.

    A może dostałeś list, że ich zobowiązania wobec Ciebie przejmuje UPC i
    teraz to oni dostarczają sygnał, a jak Ci się nie podoba, to możesz
    wypowiedzieć umowę?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 6. Data: 2005-07-01 11:37:16
    Od: "CeLs" <s...@p...onet.pl>

    > A może dostałeś list, że ich zobowiązania wobec Ciebie przejmuje UPC i
    > teraz to oni dostarczają sygnał, a jak Ci się nie podoba, to możesz
> [...]

    Nie dostalem listu, przedstawiciel byl u mnie chyba z 4 razy, mimo ze
    mowilem ze niechce oni wciaz nadawali sygnal, a to przeciez juz ich sprawa,
    ja im w kazym razie za to nie placilem.

    pzdr Sylwester