  • 1. Data: 2005-07-01 11:05:09
    Temat: Poszerzenie nieruchomości a księgi wieczyste
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Jest następująca sytuacja: Dom, współwłasność trzech właścieli. Każdy
    z nich ma swoje mieszkanie + udział w 1/3 ziemi.
    Jeden z właścicieli przy zakupie pare lat temu jednego z mieszkań
    wydzielił pod to osobną księgę wieczystą. Udało się. Pozostałem dwa
    mieszkania ksiąg wieczystych nie mają.

    Teraz ten właściciel chce dokupić drugie z mieszkań (bez księgi) i
    połączyć je z księga tego pierwszego.
    Ale to nie wszystko - chce dobudować jeszcze przy okazji kawałek domu
    i połączyć ten nowy + dokupiony (bez księgi) + stary (księga) w jedno
    duże mieszkanie.

    Jak to zrobić formalnie i w jakiej kolejności w księgach? Właściciel
    chciałby aby to wszystko "nowe jego" było w jednej osobnej księdze.

    Zakładam, że pozwolenie na rozbudowę domu zostanie wydane i te sprawy
    zostaną pozytywnie załatwione.

    --
    WWWojtas
    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

  • 2. Data: 2005-07-05 10:50:03
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał
    wiadomości news:da381i$590$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > chciałby aby to wszystko "nowe jego" było w jednej osobnej księdze.
    > Zakładam, że pozwolenie na rozbudowę domu zostanie wydane i te

    Nikt mi nie potrafi pomóc?......