  • 61. Data: 2011-12-07 22:28:11
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2011 3:37 PM, XL wrote:
> [...]

    ha ha ha

    > "właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu jest
    > obowiązany potwierdzić fakt pobytu osoby zgłaszającej pobyt stały w tym
    > lokalu.

    czyli jesli ktoś chce zamieszkac u znajomego, to ten znajomy mając tytuł
    prawny w postaci przydziału, aktu własności lub umowy najmu, potwierdza,
    że taka osoba w tym lokalu mieszka.

    osoba która posiada tytuł prawny w postaci np. umowy najmu niczyjej
    dodatkowej zgody nie potrzebuje.

    > Czyli nie da się zameldować na pobyt stały bez ZGODY właściciela.

    taaa, czytać ze zrozumieniem trzeba umiec.

  • 62. Data: 2011-12-07 22:28:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2011 3:41 PM, XL wrote:
    > Dnia 7 Dec 2011 22:02:52 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Sam siebie zameldować na pobyt stały bez niczyjej zgody może tylko
    > WŁAŚCICIEL lokalu.

    bzdura

  • 63. Data: 2011-12-08 08:34:28
    Temat: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-12-07, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ja miałem akurat sytuację, że przedstawiając umowę na czas określony,
    > 2 lata, urzędnik przez chwilę był za tym, że powinien na pobyt czasowy
    > zameldować. Nawet się do kierownictwa poszedł ów urzędnik konsultować. :)

    W latach '80 we włoszech byłem u poznanego w polsce włocha
    i tam to on miał obowiązek iść do karabinierów i mnie
    zameldować, on również mnie wymeldowywał.

    Meldunek to tylko potwierdzenie przebywania kogos w danym
    miejscu.

    U nas medunkowi nadaje się straszne prawo do przebywania
    zameldowanemu w chałupie, która nie jest jego.

    Umowa najmu to umowa najmu, tu właściciel bezpodstawnie
    nie powinien mieć mozliwości wymeldowania ale podstawą może
    być zaleganie z czynszem. Takiego trza wypierdolić z mojej
    chałupy za którą nie chce płacić, bo to moja chałupa.
    Wypierdolić można pełnoletnią córkę lub syna, którym nie chce
    się nawet szukać roboty.

    Andrzej.

  • 64. Data: 2011-12-08 08:43:17
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-07 21:44, Nixe pisze:

    > OK. Znając dane jakiegoś tam właściciela konkretnego lokalu sporządzam
    > fikcyjną umowę najmu i na jej podstawie melduję się w mieszkaniu
    > człowieka, który nic o tym nie wie. Czyli bez jego wiedzy korzystam z
    > przywilejów meldunku w danym miejscu nawet przez kilka lat.

    Ale jednocześnie stajesz się przestępcą.

    --
    spp

  • 65. Data: 2011-12-08 08:45:25
    Temat: Re: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2011 09:34, NKAB - pisze:

    > U nas medunkowi nadaje się straszne prawo do przebywania
    > zameldowanemu w chałupie, która nie jest jego.

    Meldunek nie daje żadnego takiego prawa, o czym ty gadasz??

  • 66. Data: 2011-12-08 10:07:22
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > A jakież to przywileje zyskujesz.

    A nie ma kompletnie żadnych? To po kija się w ogóle meldować?
    Nie chodzi mi o jakieś specjalne przywileje, tylko o to, że z meldunkiem
    życie chyba jest nieco prostsze.
    A może się mylę - nigdy nie byłam "niezameldowana", więc trudno mi to
    ocenić.

    N.

  • 67. Data: 2011-12-08 10:09:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 11:07, Nixe pisze:

    > A nie ma kompletnie żadnych? To po kija się w ogóle meldować?
    > Nie chodzi mi o jakieś specjalne przywileje, tylko o to, że z meldunkiem
    > życie chyba jest nieco prostsze.

    No właśnie, przywilejów nie ma, więc pozostaja tylko ułatwienia dla
    zameldowanego, a te raczej nie szkodzą wynajmujacemu.

    > A może się mylę - nigdy nie byłam "niezameldowana", więc trudno mi to
    > ocenić.

    Teraz jest dużo łatwiej, ale swojego czasu właśnie po to meldowałem się
    czasowo w innym miejscu niż miałem stały meldunek, gdyż wielu instytucji
    nie szło przekonać, że mogę mieć inny adres korespondencyjny (i to
    bynajmniej nie chodziło tylko o urzędy państwowe). Teraz jest łatwiej,
    ale też nie do końca.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 68. Data: 2011-12-08 10:10:20
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jednocześnie stajesz się przestępcą.

    Tak trochę z przekory posłużę się słynnym argumentem Jotte (notabene - czy
    on jeszcze żyje?) - nie jestem przestępcą, dopóki mi tego nikt nie udowodni
    ;-)

    N.

  • 69. Data: 2011-12-08 10:11:29
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-08 11:10, Nixe pisze:

    > Tak trochę z przekory posłużę się słynnym argumentem Jotte (notabene -
    > czy on jeszcze żyje?) - nie jestem przestępcą, dopóki mi tego nikt nie
    > udowodni ;-)

    BA, są tacy którzy nie wykonywali prawomocnych wyroków sądów i uważali
    że to tylko powód do chwały. :)

    --
    spp

  • 70. Data: 2011-12-08 10:14:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak trochę z przekory posłużę się słynnym argumentem Jotte (notabene -
    > czy on jeszcze żyje?) - nie jestem przestępcą, dopóki mi tego nikt nie

    No wg encyklopedii PWN: przestępca, człowiek popełniający przestępstwo i
    podlegający odpowiedzialności karnej przed sądem.
    Więc niekoniecznie skazany. Przy skazanym możemy mieć jedynie dowód, że
    ktoś jest przestępcą, tak możemy jedynie domniemywać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl