  • 1. Data: 2004-05-31 11:01:14
    Temat: Prośba - ustanowienie drogi koniecznej
    Od: "Marcylka" <m...@p...fm>

    Witam wszystkich!!!

    Mam do Was wielką prośbę. Poszukuję woru uzasadnienia do postanowienia o
    ustanowienie drogi koniecznej. Jeżeli ktoś z Was coś takiego ma to bardzo
    proszę o przesłanie mi lub przynajmniej podanie namiarów gdzie to mogę
    znaleźć.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam

    Marcylka

  • 2. Data: 2004-05-31 12:48:03
    Temat: Re: Prośba - ustanowienie drogi koniecznej
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Marcylka" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustanowienie drogi koniecznej. Jeżeli ktoś z Was coś takiego ma to bardzo
    > proszę o przesłanie mi lub przynajmniej podanie namiarów gdzie to mogę

    Pięknie, sama nie umiesz napisać?
    Na jakiej jesteś aplikacji?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-05-31 13:10:06
    Od: "Marcylka" <m...@p...fm>

    Ja przecież nie proszę o GOTOWCA tylko o wzór.
    M.

  • 4. Data: 2004-05-31 13:24:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 May 2004, Johnson wrote:

    >+ Użytkownik "Marcylka" <m...@p...fm>
    >+ > Mam do Was wielką prośbę. Poszukuję woru uzasadnienia do postanowienia o
    >+ > ustanowienie drogi koniecznej.
    [...]
    >+ Pięknie, sama nie umiesz napisać?
    >+ Na jakiej jesteś aplikacji?

    Skąd wniosek że to prawniczka pyta ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (lekko zaszokowany umiejętnościami przewidywania grupowiczów)

  • 5. Data: 2004-05-31 14:29:33
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Skąd wniosek że to prawniczka pyta ??

    A komu może być potrzebne uzasadnienie do postanowienia?

    KG

  • 6. Data: 2004-05-31 21:56:38
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > Ja przecież nie proszę o GOTOWCA tylko o wzór.
    > M.

    O wzór poproś patrona bądź w sekretariacie.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-06-01 21:15:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    kam <X#k...@w...pl.#X> niebacznie popelnil

    > A komu może być potrzebne uzasadnienie do postanowienia?
    A np. mnie się dzisiaj znajomość takowego przydała gdy wparował
    człowiek, który twierdził że sąd mu "kazał" poprowadzić drogę
    przez swoje grunty.
    A sąd po prostu mu odmówił ustanowienia drogi koniecznej argumentując
    wolnym dostępem do drogi publicznej przez przyległą działkę
    stanowiącą własność wnioskodawcy ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2004-06-04 09:02:57
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Witam,
    Ponieważ dyskusje tematycznie zbiega się z moją sprawą , chciałbym spytać o
    jedną rzecz.
    Właściciel działki pierwotnie miał dostęp do drogi publicznej.
    Przez okres kilku lat dokonywał podziału swojej nieruchomości pod działki
    budowlane (DzA/1 ....) , tak że została mu enklawa bez bezpośredniego
    dostępu do drogi publicznej ([dz A/ENKLAWA]).
    Pomijając już poprawność zatwierdzania takich podziałów, chciałbym wiedzieć,
    czy będąc jednocześnie współwłaścicielem sąsiedeniej działki ([dz
    współwłsasność] może ustanowić służebność na "częśći swojej współwłasności"
    (niestety nie jest w dobrych stosunkach z drugim współwłaścicielem), tak aby
    można było podzielić tę enklawę, wg rysunku poniżej.
    Jak ewentualnie będzier rozpatrywał sąd wniosek o ustalenie drogi
    koniecznej?
    Na marginesie dodam jeszcze, że [działka współwłasnosć] też nie ma
    bezpośredniego dostępu do drogi, tylko służebność, ale tego nie rysowałem bo
    straciłoby to czytelność]

    [ Droga ]
    [dz współwłasnoć]
    [dzA/1] [dz A/ENKLAWA] [DzA3]