  • 1. Data: 2003-01-18 14:08:03
    Temat: Wynagrodzenie za pracę w sobotę i niedziele
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam.
    Mam pytanko związane z powyższym tematem. Chciałbym wiedzieć czy pracodawca
    musi mi zapłacić za prace w sobote i niedziele i ewnt. jakie są dopłaty, i czy
    musi mi dodatkowo dać 1 dzień wolnego za każdy dzień pracy.

  • 2. Data: 2003-01-18 16:40:08
    Temat: Odp: Wynagrodzenie za pracę w sobotę i niedziele
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    czy
    > musi mi dodatkowo dać 1 dzień wolnego za każdy dzień pracy.

    pracodawca moze : ustalic limit godzin nadliczbowych z zachowaniem
    średniotygodniowo 48 godzin w okresie rozliczeniowym art.133 k.p
    dodatek za prace w porze nocnej można wypłacac w formie ryczałtu art. 137
    jak równiez za godziny nadliczowe art.134

    natomiast jesli chodzi czasem wolnym pracodawca moze rekompensowac godziny
    nadliczbowe nawet bez wniosku pracownika ale wtedy pracodawca musi udzielic
    1,5 godziny za 1 nadgodzine ...jezeli pracownik taki wniosek złozy to wtedy
    jest to 1 do 1 ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-18 17:40:24
    Temat: Re: Wynagrodzenie za pracę w sobotę i niedziele
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > 1,5 godziny za 1 nadgodzine ...jezeli pracownik taki wniosek złozy to wtedy

    Więc o ile ciebie dobrze zrozumiałem , to za jedną niedziele powinien
    mi zapłacić tak jak za normalną dniówke i do tego dorzucić 1 dzień wolny w
    tygodniu pracy?

  • 4. Data: 2003-01-18 18:49:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Więc o ile ciebie dobrze zrozumiałem , to za jedną niedziele powinien
    > mi zapłacić tak jak za normalną dniówke i do tego dorzucić 1 dzień wolny w

    przelicz sobie nadgodziny jeszcze liczyc będę :P

    Sandra :-)
    pozdrawiam