  • 1. Data: 2003-01-18 10:24:48
    Temat: Wycofanie sie z transakcji kupna WOZKA inwalidzkiego!
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    Moj niepelnosprawny kolega po kilkumiesiecznej akcji charytatywnej nazbieral
    w koncu na wymarzony wozek inwalidzki. amowil sprzet. Wplacil 49% zaliczki.
    W miedzyczasie na www.allegro.pl pojawila sie firma, ktora ma znacznei
    lepsze wozki o 40% taniej. Nazbieral kase za darmo nie bylo by problemu
    gdyby nie to ze tez ma brata uposledzonego i w tej nowej firmie nmoglby
    sobie pozwolic od razu na 2 wozki. Czy jest jakas mozliwosc wycofania sie z
    transakcji? Wozek ma byuc dostarczony przez pracownika firmy do 31.01

  • 2. Data: 2003-01-18 10:26:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b0ba0h$c9p$1@news.tpi.pl> Tomasz Piwoński napisał(a):
> [...]
    > sobie pozwolic od razu na 2 wozki. Czy jest jakas mozliwosc wycofania sie z
    > transakcji? Wozek ma byuc dostarczony przez pracownika firmy do 31.01

    Na 99% procent ma umowę, że w przypadku jej zerwania zaliczka przepada,
    zatem kicha. Ewentualnie można poszukać błędów i w ramach rękojmi
    zażądać zwrotu kasy, ale to jest śliskie, zwłaszcza, że rękojmi już nie
    ma, a w nowych przepisach AFAIK nie trzeba zwracać kasy, można
    naprawiać w nieskończoność (ale nie jestem tego pewny).
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2003-01-18 10:36:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomai
    n...
    > W artykule <b0ba0h$c9p$1@news.tpi.pl> Tomasz Piwoński napisał(a):
    > Na 99% procent ma umowę, że w przypadku jej zerwania zaliczka przepada,

    na pewno ?
    duzo mówilismy na temat zaliczki czy zadatku ...
    ale odn .zaliczki wydaje mi sie ,ze chyba mozna zwrócić -myle sie?

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-18 11:07:06
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?