  • 1. Data: 2004-08-11 19:39:52
    Temat: Prośba o poradę
    Od: "www.Niania.pl" <n...@p...pl>

    Hej,
    Odpaliłem ostatnio serwis www.niania.pl, jego zasady ująłem krótko na
    stronie:
    http://niania.pl/?link=zasady
    Zawierającej regulamin - czy możecie mi powiedzieć, czy koniecznie muszę coś
    jeszcze dopisać, czy może jest to już "wystarczająco kryjące tyłek" przed
    ludźmi niezadowolnymi z czegośtam (albo z mojej winy albo z powodu
    kompleksów i zamiłowania do spraw sądowych) ;-)
    Wszelkie uwagi mile widziane ;)

    Pozdrawiam
    Admin niania.pl
    e-mail: info (maupa) niania.pl

  • 2. Data: 2004-08-12 21:39:36
    Temat: Re: Prośba o poradę
    Od: stern <m...@a...com>

    www.Niania.pl wrote:

    > ludźmi niezadowolnymi z czegośtam (albo z mojej winy albo z powodu
    > kompleksów i zamiłowania do spraw sądowych) ;-)
    > Wszelkie uwagi mile widziane ;)

    przeczytaj ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną i rozporządzenia
    do niej.
    Tam znajdziesz odpowiedź

    pozdrawiam

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com

  • 3. Data: 2004-08-14 21:52:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, www.Niania.pl wrote:
    [...]
    >+ - czy możecie mi powiedzieć

    (niezależnie od faktu iż nie mam nic innego do dodania - sugeruję
    iż w temacie palnąłeś gafę. Chyba że miało tak być :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nieprawnik co powinno wyjaśnić stanowisko :))