  • 1. Data: 2006-09-21 12:45:38
    Temat: Wynagrodzenie nauczycieli
    Od: "S R" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Wlasnie zamierzam podjac prace w szkole.
    Posiadam tytul licencjata z przygotowaniem pedagogicznym.
    Pracowac zamierzam na wsi (czy przysluguje jakis dodatek?).

    Gdzie znajde tabele z minimalnym wynagrodzeniem dla nauczycieli z podzialem na:
    *stopien awansu zawodowego,
    *staz,
    wysokosc dodatkow:
    *motywacyjnego,
    *funkcyjnego,
    *za warunki pracy
    oraz
    sposob obliczania i wyplacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe.

    RakS

  • 2. Data: 2006-09-21 13:54:19
    Temat: Re: Wynagrodzenie nauczycieli
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "S R" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > *za warunki pracy
    > oraz
    > sposob obliczania i wyplacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe.

    Poszukaj na stronach ministerstwa EN jest na to rozporządzenie.

  • 3. Data: 2006-09-21 16:10:50
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

    Jakby to bylo takie proste to nie pisalabym tu.

    Wiec ponawiam pytanie:
    Gdzie jest jakas tabela z wynagrodzeniem dla nauczycieli (koniecznie z
    podzialem na staz i inne kryteria)?

    RakS

  • 4. Data: 2006-09-21 17:56:35
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    A ja z uporem maniaka bede twierdzić ze jest na strobnach ministerstwa.
    Tylko poczytać trzeba i już

  • 5. Data: 2006-09-21 18:32:08
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Użytkownik "zmarekz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eeujtk$ert$1@nemesis.news.tpi.pl... A ja z uporem maniaka bede
    twierdzić ze jest na strobnach ministerstwa.
    > Tylko poczytać trzeba i już
    > Użytkownik "S R" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Może nie wszystkie, bo na część pytań odpowiedź znajdzie wyłacznie w aktach
    prawa miejscowego (np. sposób obliczania wynagrodzenia za godziny
    pomadwymiarowe, dodatki i inne składniki wynagrodzenia...)

    --
    Arek

  • 6. Data: 2006-09-21 18:41:19
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

    To moze podasz link do tabeli z wynagrodzeniem dla nauczycieli (z podzialem na
    staz i inne kryteria).
    Ja tylko znalazlam minimalne wynagrodzenie bez szczegolow.

    RakS

  • 7. Data: 2006-09-21 20:05:13
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    > To moze podasz link do tabeli z wynagrodzeniem dla nauczycieli (z
    > podzialem na staz i inne kryteria).
    > Ja tylko znalazlam minimalne wynagrodzenie bez szczegolow.
    > RakS

    Bo wysokość dodatków i inne szczegóły określa w drodze uchwały organ
    prowadzący. Musisz poszukać w swojej gminie (SP, Gim) lub powiecie (Lic,
    Tech).

    --
    Arek

  • 8. Data: 2006-09-21 20:42:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eeu1hi$j0v$1@inews.gazeta.pl S R <r...@W...gazeta.pl>
    pisze:

    > Wlasnie zamierzam podjac prace w szkole.
    Nie moja wina.

    > Posiadam tytul licencjata z przygotowaniem pedagogicznym.
    Nie ma się czym chwalić za bardzo.

    > Pracowac zamierzam na wsi (czy przysluguje jakis dodatek?).
    Tak. KN art 54 ust. 5

    > Gdzie znajde tabele
    W internecie.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/0293.htm

    > *staz,
    1% za jeden przepracowany rok, max. 20%, liczone o ile dobrze pamiętam po 3
    latach pracy

    > wysokosc dodatkow:
    > *motywacyjnego,
    Od 0% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, przyznawany uznaniowo przez
    dyrektora, tzw. włazidupne.

    > *funkcyjnego,
    > oraz
    > sposob obliczania i wyplacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe.
    Rozporządzenie MEN z dnia 29 września 2000 r.w sprawie dodatków oraz
    wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw dla
    nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez organy administracji
    rządowej, a także w sprawie dodatku motywacyjnego i służbowego dla
    nauczycieli zatrudnionych na stanowiskach wymagających kwalifikacji
    pedagogicznych w urzędach organów administracji rządowej, Centralnej Komisji
    Egzaminacyjnej, okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz w jednostkach
    organizacyjnych sprawujących nadzór pedagogiczny. (Dz. U. z dnia 6
    października 2000 r. ze zmianami).
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0943.htm

    Jotte