  • 1. Data: 2006-09-21 12:21:18
    Temat: Czy przysluguje mi urlop??
    Od: d...@o...pl

    Witam,
    czy przysluguje mi urlop i w jakim wymiarze jezeli pracuje na umowe o
    prace od 15 maja br.. Jaka jest zasada naliczania urlopu? czy prawda
    jest ze w przypadku gdy jest to moja pierwsza praca na zasadach umowy o
    prace to nie mam w pierwszym roku urlopu?? Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2006-09-21 12:27:03
    Temat: Re: Czy przysluguje mi urlop??
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    d...@o...pl napisał(a):
    > czy przysluguje mi urlop i w jakim wymiarze jezeli pracuje na umowe o
    > prace od 15 maja br.. Jaka jest zasada naliczania urlopu?

    po każdym miesiącu pracy 1/12 tego, co przysługuje po przepracowaniu
    roku (20 albo 26 dni)

    > czy prawda
    > jest ze w przypadku gdy jest to moja pierwsza praca na zasadach umowy o
    > prace to nie mam w pierwszym roku urlopu??

    nieprawda

    KG