  • 1. Data: 2006-09-21 09:33:43
    Temat: Od kiedy nowe wladze dzialaja
    Od: "mic49" <m...@i...pl>

    Witam,

    Prosze o porade. Przykladowo - 1 wrzesnia u notariusza zostala
    zmieniona umowa spólki, gdzie zmienil sie wlasciciel spólki (z
    o.o.), a takze zarzad. Nastepnego dnia dokumenty sa skladane do
    KRS. Po dwóch tygodniach - odbieram z KRS wypis.

    I moje pytanie - formalnie nowe wladze spólki dzialaja od 1
    wrzesnia (kiedy faktycznie nastapila zmiana) czy od dnia wpisu do
    KRS?

    Michal

  • 2. Data: 2006-09-21 16:56:33
    Temat: Re: Od kiedy nowe wladze dzialaja
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mic49 napisał(a):
> [...]
    >
    > I moje pytanie - formalnie nowe wladze spólki dzialaja od 1
    > wrzesnia (kiedy faktycznie nastapila zmiana) czy od dnia wpisu do

    dokladnie z dniem i godzina podpisania aktu notarialnego

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2006-09-21 18:43:21
    Od: "mic49" <m...@i...pl>

    > dokladnie z dniem i godzina podpisania aktu notarialnego

    Tak myślałem - to logiczne. A jest to gdzieś napisane?

  • 4. Data: 2006-09-22 02:38:06
    Od: stern <s...@0...pl>

    mic49 napisał(a):

    > Tak myślałem - to logiczne. A jest to gdzieś napisane?

    w kodeksie spółek handlowych, ale trzeba umieć wyciągnąć wnioski - nie
    ma wprost.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2006-09-22 05:30:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mic49 napisał(a):

    > Tak myślałem - to logiczne. A jest to gdzieś napisane?

    Szukaj orzeczenia Sadu, tylko nie pamietam ktorego i kiedy.
    Wbrew pozorom sprawa nie jest tak oczywista i byla wlasnie przedmiotem
    interpretacji.

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-09-22 07:41:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Wyjatek od tego stanowi zakladanie spolki, gdzie do czasu wpisania
    spolki do KRS spolka jest "w organizacji" i wpolnicy odpowiadaja swoim
    majatkiem za zobowiazania spolki.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 7. Data: 2006-10-19 18:51:47
    Od: "baccate" <l...@o...pl>

> [...]
    > o.o.), a takze zarzad. Nastepnego dnia dokumenty sa skladane do
    > KRS. Po dwóch tygodniach - odbieram z KRS wypis.

    W przypadku zmiany zarządu następuje ona uchwałą z tego co kojarzę
    i od momentu podpisania działa nowy zarząd.

    W przypadku zmiany umowy spółki (np. rodzaju działalności czy
    nazwy) decyduje moment zarejestrowania umowy przez KRS.