  • 1. Data: 2003-07-01 11:14:10
    Temat: Wymina telefonu.
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    Czytalem archiwum ale nie bylo to dokladnie wyjasnone.

    Kupilem telefon od innej osoby ktory jest objety gwarancja do 15.07.2003 r.
    + jakies 20 dni (czas napraw)

    Czytalem w k.c.
    Art. 560. § 1. (168) Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
    odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
    odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
    wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
    zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
    naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

    Telefon byl juz 3 raz w serwisie i teraz mam zamiar go zanisc jeszcze raz
    poniewaz dwukrotna wymina oprogramowania nie dala oczekwianego efektu.
    bede chcial skorzytsac z rekojmi poprzez wymianę telefonu na nowy. Czy
    serwis moze mi go znowu odslac z informacja ze zostalo ponownie cos tam
    zrobione i poczekac az za niedlugo sie skonczy gwarancja. Czy serwis ma
    obowiazek (lub sprzedawca czyli ERA) wymienic mi go na nowy po sterdzeniu iz
    usterka znowu wsytepuje.

    Jak mam sie bronic przy odbiorze telefonu ... co zrobic aby nie przegapisc
    czegos ... pisma, oświadczenia, wnioski?

    --
    Pozdrawiam Keruj