  • 1. Data: 2003-07-01 11:00:10
    Temat: czy cos mi moze grozic?
    Od: "Tomek" <t...@p...fm>

    Chcialbym na nieoficjalnej stronie malego miasta zrealizowac pewnien
    pomysly. Chodzi mi o ankiete w ktorej mieszkancy-internauci bede wpisywac
    nazwy urzedow, instytucji, firm ktorych pracownic biora lapowki. Wyniki
    takiej ankiety chcialbym opublikowac na tej nieoficjalnej stronie.
    I tu pojawia sie pytanie, czy gdyby okazalo sie ze najczesciej biora
    pracownicy np. Urzedu Miasta to czy po opublikowaniu takich wynikow moge
    zostac oskarzony o cos, np znieslawienie, czy cos podobnego?

    Bede wdzieczny za Wasze opinie.
    Pozdrawiam. Tomek