  • 1. Data: 2003-07-01 11:05:07
    Temat: metraz (do czynszu) za mieszkanie na poddaszu
    Od: "news" <k...@4...pl>

    witam, mam pytanie, czy spoldzielnia ktora nalicza oplate czynszowa za
    mieszkanie znajdujace sie na poddaszu - liczac pelna powierzchnie "z
    podlogi" - dziala zgodnie z prawem ? nadmieniam, ze sufit jest spadzisty a
    mieszkanie w najnizszym punkcie ma 90 cm - czy za te kawalki nie powinno byc
    liczone inaczej ?
    gdzie ew. znalezc przepisy regulujace ta kwestie
    z gory dzieki za wskazowki
    pzdr.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 2. Data: 2003-07-01 12:02:09
    Temat: Re: metraz (do czynszu) za mieszkanie na poddaszu
    Od: "ST-X" <s...@o...pl>

    Użytkownik "news" napisał:
    > witam, mam pytanie, czy spoldzielnia ktora nalicza oplate czynszowa za
    [...]
    U mnie naliczaja od pewnej wysokosci. Nie jestem pewien ale chyba wszystko
    co powyzej 220cm.

    > gdzie ew. znalezc przepisy regulujace ta kwestie
    nie mam pojecia LoL

    pzdr,
    ST-X

  • 3. Data: 2003-07-01 15:55:53
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    wszystko powinno być zgodne z normami dal pomieszczeń mieszkalnych

    Popatrz do § 72 warunkiów technicznyc, jakim powinny odpowiadać budynki i
    ich usytuowanie

    Tu powinien być tekst jednolity Dz.U. 1999 nr 15 poz. 140

  • 4. Data: 2003-07-02 08:01:55
    Od: "Erstunde" <e...@i...pl>

> [...]
    byc
    > liczone inaczej ?
    > gdzie ew. znalezc przepisy regulujace ta kwestie

    u mnie mieszkania ze skosami liczone sa :
    od 2,2 w zwyz 100% stawki czynszowej i CO
    od 1,5 do 2,2 50% stawek
    do 1,5 0% za stawki

    przed wyliczeniem pracownicy "komunalki" robili obmiar mieszkan.
    Pozdrawiam
    Marek
    btw jednak mieszkania sprzedawane byly po cenie wynikajacej z powierzchni
    podlogi

  • 5. Data: 2003-07-02 08:36:02
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Zobacz jak to jest w ustawie o ochronie praw lokatorów. Jest tam
    definicja powierzchni użytkowej.
    Piotr