  • 1. Data: 2002-02-25 11:05:55
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: "Rafal Majewski" <r...@s...pl>

    Chcialem sie dowiedziec jak jest liczony wymiar urlopu w przypadku gdy osoba
    konczaca studia ma juz pewien staz pracy. Rozumiem ze po ukonczeniu studiow
    "nabywa" sie 8 lat stazu. Czy jezeli w okresie przed ukonczeniem studiow
    pracowalem przez dajmy na to dwa lata to nalezy mi sie 26 dni uropu czy
    nadal zaliczami sie 8 lat.
    Bardzo prosze o wyjasnienie tej kwestii.

    Rafal

  • 2. Data: 2002-02-25 13:29:40
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nadal zaliczami sie 8 lat.
    > Bardzo prosze o wyjasnienie tej kwestii.

    Zalicza Ci się 8 lat stażu pracy (pod warunkiem, że studiowałeś i pracowałeś
    w jednym czasie).

    Pozdrawiam
    Kubusia

  • 3. Data: 2002-02-25 13:32:28
    Od: "Rafal Majewski" <r...@s...pl>

    > Zalicza Ci się 8 lat stażu pracy (pod warunkiem, że studiowałeś i
    pracowałeś
    > w jednym czasie).

    To troche niesprawiedliwie :-(. Czyli nawet gdybym przepracowal piec lat w
    trakcie studiow to mi nic nie daje (pod wzgledem urlopu oczywiscie)?

    Rafal

  • 4. Data: 2002-02-25 13:40:23
    Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl>

    > pracowałeś
    >
    > To troche niesprawiedliwie :-(. Czyli nawet gdybym przepracowal piec lat w
    > trakcie studiow to mi nic nie daje (pod wzgledem urlopu oczywiscie)?

    Niestety nie:( Ja osobiście jestem w tej samej sytuacji:(

    Pozdrawiam
    Kubusia

  • 5. Data: 2002-02-25 14:12:47
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Kubusia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie:( Ja osobiście jestem w tej samej sytuacji:(
    >
    > Pozdrawiam
    > Kubusia

    ejże...
    fakt, że jednoczesnej pracy i okresu studiów NIE sumuje się,
    ale patrz art 155 paragr.2 KP:
    jeśli jednocześnie z nauką była praca, to bierze się wariant korzystniejszy
    dla pracownika..

    np: ktoś uczył się w technikum (5 lat)
    potem poszedł na studia (5 lat) i JEDNOCZEŚNIE pracował...

    wtedy jeśli liczyć wykształcenie = studia = przysługuje 8 lat do urlopu
    a jeśli pracę: 5 lat z tytułu technikum + 5 lat z tytułu pracy w trakcie
    studiów = 10 lat
    do urlopu

    pozdr
    KTP

  • 6. Data: 2002-02-25 14:25:22
    Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > wtedy jeśli liczyć wykształcenie = studia = przysługuje 8 lat do urlopu
    > a jeśli pracę: 5 lat z tytułu technikum + 5 lat z tytułu pracy w trakcie

    Owszm to co napisałeś jest prawdą.
    Ale Rafał zadał pytanie: Czy jezeli w okresie przed ukonczeniem studiow
    pracowalem przez dajmy na to dwa lata to nalezy mi sie 26 dni uropu czy
    nadal zaliczami sie 8 lat.
    I na to pytanie mu odpowiedziałam!

    pozdrawiam
    Kubusia

  • 7. Data: 2002-02-25 14:33:43
    Od: "Rafal Majewski" <r...@s...pl>

> [...]
    > Ale Rafał zadał pytanie: Czy jezeli w okresie przed ukonczeniem studiow
    > pracowalem przez dajmy na to dwa lata to nalezy mi sie 26 dni uropu czy

    Zgadza sie. Problem w tym ze myslalem iz te okresy sie sumuje :-(

    Rafal