eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2012-03-23 13:28:15
    Temat: Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej?
    Od: Robert Stefański <r...@g...com>

    Kilka temu na forum ktoś miał podobny problem:

    "Witam
    Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się
    wymiany
    towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7-
    dniowej
    gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety
    ten
    czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek
    uważam
    za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy)
    trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a
    słuchawki
    zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania
    słuchawek
    wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu
    gwarancji na
    sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W
    przypadku
    odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej"
    Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?
    Pozdrawiam Krzych"

    http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/gwarancja;na;
    towar,watek,575023.html

    Panie odpowiedzi wówczas nie było, ośmielę się zapytać ponownie - czy
    jeżeli upłynął termin gwarancji "rozruchowej", to klient ma prawo
    domagać się po tym terminie wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy?
    Dodam, że towar był sprzedawany przez osobę nie posiadając firmy
    osobie która również nie posada firmy. Gwarancja rozruchowa wynosiła 7
    dni.


  • 2. Data: 2012-03-23 16:48:12
    Temat: Re: Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 05:28:15 -0700 (PDT), Robert Stefański napisał(a):

    > Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?

    IMO nie ma. Jak uważa że ma, to niech idzie do sądu.
    --
    Jacek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1