  • 1. Data: 2012-03-23 11:25:41
    Temat: Usuwanie cudzego samochodu.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Wielu z nas wie jaki to kłopot, gdy "cudzy" samochód zaparkuje na naszym
    miejscu postojowym (np. w wielostanowiskowym garażu, czy na naziemnym
    parkingu).
    Słuzby nie zareaguja, bo auto zaparkowane prawidłowo na polu parkingowym, a
    właśność słuzb nie interesuje, tylko co najwyżej kierowca.
    Właśnie natchnął mnie artykuł
    http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2445
    o szaliku z pomnika Chrystusa Króla w Świebodzinie.
    Idąc za światłą myślą GazWyb:
    Zlecamy odholowanie takiego "nieprawnie" zaparkowanego auta do najbliższego
    Biura Rzeczy Znalezionych (w W-ie widziałem przy Pawiej, jakby ktoś szukał).
    I co?
    I JESTEŚMY KRYCI :-)))

  • 2. Data: 2012-03-23 12:56:41
    Temat: Re: Usuwanie cudzego samochodu.
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    A co się stanie jak takie coś żle zaparkowane podczepie na linkę i odsune z
    mojego miejsca na środek ulicy ?

  • 3. Data: 2012-03-23 12:59:54
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-23 12:56, mz pisze:
    > A co się stanie jak takie coś żle zaparkowane podczepie na linkę i
    > odsune z mojego miejsca na środek ulicy ?

    Coś urwiesz. Hint: naciągnięta i urwana linka potrafi nieźle nawywijać :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-03-23 20:01:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Mar 2012, mz wrote:

    > A co się stanie jak takie coś żle zaparkowane podczepie na linkę
    > i odsune z mojego miejsca na środek ulicy ?

    To Ty będziesz winien nieprawidłowego zaparkowania.
    W razie jakiegos wypadku do tego masz szanse na ciaganie jako
    osoba która "się przyczyniła".

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-03-24 10:45:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "_THX." <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > Biura Rzeczy Znalezionych (w W-ie widziałem przy Pawiej, jakby ktoś szukał).

    Nie rozumiem, dlaczego z samochodem miałoby być inaczej niż z innymi
    ruchomościami. Gdyby ktoś ci szafę postawił na schodkach do domu, to
    byś sobie 'przywrócił stan posiadania' bez problemu...

    MJ

  • 6. Data: 2012-03-24 11:47:03
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oznaczony co do tożsamości, w odróżnieniu do szafy?
    BTW kiedyś się wq.. i było z k.k. - rzekomo nastąpiły uszkodzenia.

    -----

  • 7. Data: 2012-03-24 15:50:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Mar 2012, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie rozumiem, dlaczego z samochodem miałoby być inaczej niż z innymi
    > ruchomościami. Gdyby ktoś ci szafę postawił na schodkach do domu, to
    > byś sobie 'przywrócił stan posiadania' bez problemu...

    Napisz - jak. Co bys z ta szafa zrobił.
    A co do "łatwosci" - chyba tylko dlatego, że (przy szafie) dałoby
    się argumentować "mieniem porzuconym".

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2012-03-25 14:21:15
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>