eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej? › Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!i2g200
    0vbv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Robert Stefański <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej?
    Date: Fri, 23 Mar 2012 05:28:15 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <b...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.31.43.176
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1332505701 28150 127.0.0.1 (23 Mar 2012 12:28:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Mar 2012 12:28:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i2g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=83.31.43.176;
    posting-account=dE32MAoAAAC4spjZXVzypMU3LwfWlT7K
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101
    Firefox/11.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:700554
    [ ukryj nagłówki ]

    Kilka temu na forum ktoś miał podobny problem:

    "Witam
    Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się
    wymiany
    towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7-
    dniowej
    gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety
    ten
    czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek
    uważam
    za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy)
    trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a
    słuchawki
    zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania
    słuchawek
    wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu
    gwarancji na
    sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W
    przypadku
    odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej"
    Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?
    Pozdrawiam Krzych"

    http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/gwarancja;na;
    towar,watek,575023.html

    Panie odpowiedzi wówczas nie było, ośmielę się zapytać ponownie - czy
    jeżeli upłynął termin gwarancji "rozruchowej", to klient ma prawo
    domagać się po tym terminie wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy?
    Dodam, że towar był sprzedawany przez osobę nie posiadając firmy
    osobie która również nie posada firmy. Gwarancja rozruchowa wynosiła 7
    dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1