  • 1. Data: 2003-10-15 13:29:00
    Temat: Publikacja wynikow lotto na wlasnej stronie www - odplatnie
    Od: Adam Kochanowski <k...@a...pl>

    Witam!

    Dzis po rozmowie z pracownikiem Lotto, dostalem informacje, iz w
    najblizszym czasie publikacja danych o wynika i wysokosci nagrod z lotto
    bedzie odplata (tak przynajmniej to rozumie). Odpowiedz o pytanie o
    dostepnosc wynikow do automatycznego pobierania byla mniej wiecej taka:

    Na dzien dzisiejszy moze Pan zasubskrybowac wyniki na e-mail. Ale za
    okolo 2 m-ce ma sie to zmienic.

    Na moje pytanie - jak? Odpowiedz byla - uslauga taka bedzie odplatna
    (cytaty z pamieci wiec moga byc ciut przeinaczone).

    Zastanawia mnie, glownym udzialowecem w lotto jest panstwo, czyli my. W
    takim razie czy na pewno pobieranie oplat za prawo do re-publikacji
    bedzie legalne???

    Z drugiej strony - IMHO - to, iz podaje wynyki lotto dziala IMHO na ich
    korzysc i jeszcze beda za to chcieli kase, ale tu juz ocena moze byc
    bardzo subiektywna.

    Adam Kochanowski