  • 11. Data: 2005-11-15 17:02:40
    Temat: Re: Wymeldowanie "na siłę"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > A w praktyce nic nie grozi.

    ...chyba, że się narazisz np. siąsiadowi-bydlakowi i wsypie choćby dla
    zemsty.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-11-15 17:22:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ...chyba, że się narazisz np. siąsiadowi-bydlakowi i wsypie choćby dla
    > zemsty.

    I co ? Przyjdzie policja, ktorej otwierac nie musze ? A nawet jak
    otworze, to powiem, iz ja tu tylko kwiatki podlewam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-11-15 17:24:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > I co ? Przyjdzie policja, ktorej otwierac nie musze ? A nawet jak
    > otworze, to powiem, iz ja tu tylko kwiatki podlewam.

    To wygląda inaczej. Policja robi tzw. wywiad środowiskowy (łazi po
    sąsiadach i inwiguluje), a potem z gotowym wywiadem idzie do delikwenta,
    legitymuje i np. wali mandat.

  • 14. Data: 2005-11-15 18:26:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To wygląda inaczej. Policja robi tzw. wywiad środowiskowy (łazi po
    > sąsiadach i inwiguluje), a potem z gotowym wywiadem idzie do delikwenta,
    > legitymuje i np. wali mandat.

    W praktyce nikt sobie tym nie bedzie glowy zawracal. O ilu slyszales
    przypadkach, zeby ktos kogos scigal za brak meldunku ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-11-15 19:38:46
    Od: "..::Friend::.." <g...@g...pl>

    > Chcieć sobie możesz, ale wymeldować się musisz. Niech ktoś przypomni,
    > jaka jest aktualna maksymalna stawka grzywny za niedopełnienie
    > obowiązku meldunkowego - 5 tysięcy?

    Moze ktos mi wyjasnić jak to jest z tym obowiązkiem meldunkowym ? np mam
    kilka mieszkań i w jednym z nich jestem zameldowany a mieszkam roznie
    raz w jednym raz w drugim itd...

    GM

  • 16. Data: 2005-11-15 19:46:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ..::Friend::.. wrote:

    > Moze ktos mi wyjasnić jak to jest z tym obowiązkiem meldunkowym ? np mam
    > kilka mieszkań i w jednym z nich jestem zameldowany a mieszkam roznie
    > raz w jednym raz w drugim itd...

    Szczegóły znajdziesz w ustawie o ewidencji ludności.

    Ogólnie: przy każdej zmianie pobytu masz się przemeldowywać. Albo
    przynajmniej załatwiać meldunek czasowy w czasowym miejscu pobytu.

  • 17. Data: 2005-11-16 01:23:07
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > Szczegóły znajdziesz w ustawie o ewidencji ludności.
    >
    > Ogólnie: przy każdej zmianie pobytu masz się przemeldowywać. Albo
    > przynajmniej załatwiać meldunek czasowy w czasowym miejscu pobytu.

    a kto wie jak to jest np gdy ktoś mieszka gdzie zameldować się nie można?
    na przykład nowowybudowany dom jeszcze bez odbioru.
    znam taki przypadek gość mieszka bo mu chałupę już kilka razy skroili
    więc tam zamieszkał i powiedzmy pilnuje go inna sprawa że już długo to trwa
    ale do głowy by mu nie przyszło że to przestępstwo.
    Varos

  • 18. Data: 2005-11-18 22:39:16
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > W praktyce nikt sobie tym nie bedzie glowy zawracal. O ilu slyszales
    > przypadkach, zeby ktos kogos scigal za brak meldunku ?>

    O 4 w ostatnim miesiącu. Wyroki od 100 do 300 zł grzywny

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 19. Data: 2005-11-19 01:01:22
    Od: tuni <a...@l...net>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > O 4 w ostatnim miesiącu. Wyroki od 100 do 300 zł grzywny

    A co z wyrokami na Piskorskiego, czy inna Kwasniewska? Widac meldunki
    wazniejsze w panstwie prawa.

    Mozesz umocowac konstytucyjnie taki "obowiazek". Bo pochodzi on z czasow
    okupacji austriackiej, zwanych zaborami. Tajniacy cysorza musieli
    wiedziec co w traawie piszczy i gdzie. Jaki sens ma obowiazek
    meldunkowy, skoro panstwo samo przyznaje sie ze to fikcja. Jezeli znasz
    4 przypadki za ostatni miesiac, to podaj jaki to ulamek tych o ktorych
    policja wie ze sa fikcyjne w tym samym czasie.