  • 1. Data: 2005-11-14 23:21:15
    Temat: Mieszkanie pracownicze a zasiedzenie
    Od: Tomke <p...@B...pl>

    Witam

    Moja koleżanka dostała 3 letnie wypowiedzenie z mieszkania(wraz z
    rodzinš) Mieszkanie to było mieszkaniem pracowniczym gdzie zakład pracy
    podpisał umowę z dziadkiem koleżanki(on był tam pracownikiem). Po
    œmierci dziadka przy próbie podpisania nowej umowy było utrzymywnae
    przez zakład że nie ma takiej potrzeby tamta jest ważna(obecnie wyszło
    że nie majš prawa do tego lokalu). Mama koleżanki mieszka w tym
    mieszkaniu ponad 30lat(tyle chyba potrzeba do zasiedzenia).
    Czy w tym przypadku można się starać o nabycie prawa do lokalu przez
    zasiedzenie? cały czas był płacony czynsz, nie ma żadnych zaległoœci.

    Tomke

  • 2. Data: 2005-11-15 09:17:46
    Temat: Re: Mieszkanie pracownicze a zasiedzenie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tomke wrote:

> [...]
    > Czy w tym przypadku można się starać o nabycie prawa do lokalu przez
    > zasiedzenie? cały czas był płacony czynsz, nie ma żadnych zaległoœci.

    To nie będzie nigdy zasiedzenie. Nie była posiadaczem samoistnym.
    Najlepszym dowodem na to to jest fakt, że płaciłą czynsz a nie podatek
    od nieruchomości.