  • 1. Data: 2012-02-18 22:30:26
    Temat: Wymeldowanie i zameldowanie ponowne
    Od: "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl>

    Widziałem, że przepis jeszcze obowiązuje, że jak sie wyjeżdża na rok za
    granice to wymeldować sie.
    A potem jak sie chce zameldować z powrotem pod tym samym adresem, a nie jest
    to moje mieszkanie bo mieszkam z rodziną, to muszę ciągać głównego lokatora ?
    czy biore przydział mieszkania spółdzielczego własnościowego i sam sie melduję ?

  • 2. Data: 2012-02-19 00:31:51
    Temat: Re: Wymeldowanie i zameldowanie ponowne
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-18 23:30, Rezydent pisze:
    > Widziałem, że przepis jeszcze obowiązuje, że jak sie wyjeżdża na rok za
    > granice to wymeldować sie.

    A po co się wymeldowywać? Nie ma sensu. Chyba, że nie będziesz miał
    zamiaru do domu powrócić.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-02-19 09:50:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 01:31:51 +0100, Animka napisał(a):

    > A po co się wymeldowywać? Nie ma sensu. Chyba, że nie będziesz miał
    > zamiaru do domu powrócić.

    sensu większego nie ma, ale czasem to ułatwia np. podatkowo, bo jeśli
    Rezydent jedzie do pracy to ta prosta czynność urzedowa może (ale nie musi)
    ułatwić mu nie płacenie podatku dochodowego w Polsce.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php

  • 4. Data: 2012-02-19 14:12:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/19/2012 3:50 AM, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > sensu większego nie ma, ale czasem to ułatwia np. podatkowo, bo jeśli
    > Rezydent jedzie do pracy to ta prosta czynność urzedowa może (ale nie musi)
    > ułatwić mu nie płacenie podatku dochodowego w Polsce.

    zameldowanie lub jego brak nie czyni nikogo rezydentem (lub nie-)

  • 5. Data: 2012-02-19 21:42:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message
    > sensu większego nie ma, ale czasem to ułatwia np. podatkowo, bo jeśli
    > Rezydent jedzie do pracy to ta prosta czynność urzedowa może (ale nie musi)
    > ułatwić mu nie płacenie podatku dochodowego w Polsce.

    ja bym tu przypomnial obowiazki wzgledem wku raczej,
    z podatkowego punktu widzenia to chyba bardziej liczy sie
    stan faktyczny niz dopelnienie (badz nie) obowiazku meldunkowego