  • 1. Data: 2012-02-18 10:18:16
    Temat: nowe emerytury
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Takie mnie spostrzeżenie naszło. Oglądałem w TV spotkanie Pana
    Prezydenta z jakąś grupą kobiet. Jakieś stowarzyszenie walczące o prawo
    do przedwczesnej emerytury dla kobiet. Dyskusja o wieku emerytalnym 67
    dla kobiet.

    I tak mnie naszło jak oglądałem te baby. Na oko każda z nich miała nie
    mniej jak 50 lat. Reforma z wiekiem do 67 roku ma dotyczyć kobiety które
    teraz mają maksymalnie 38 lat.

    Po co te baby się zajmują tym co ich nie dotyczy ? Czemu głos zabierają
    wszyscy co już mają grubo lat na karku ??

    Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

    Icek

  • 2. Data: 2012-02-18 10:45:47
    Temat: Re: nowe emerytury
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:18:16 +0100, Icek napisał(a):

    > Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

    Czemu się sami nie zgłosili jak te stare baby? Czasy takie że jak sam nie
    zadbasz to nikt cię nie zapyta :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-02-18 20:25:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:18:16 +0100, Icek napisał(a):

    > Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

    Widocznie zainteresowani sa na tyle glupi, ze mysla ze jakos to bedzie,
    albo na tyle madrzy, ze zabezpieczaja sie na wlasna reke.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2012-02-18 23:36:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wszyscy co już mają grubo lat na karku ??
    >
    > Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy

    Jak zainteresowani sie dowiedzą, co im rząd proponuje, to szybciutko znajdą
    tuzin obejść tej głupoty i ci nie zainteresowani nie dostaną emerytur w
    ogóle.

  • 5. Data: 2012-02-19 07:29:43
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > I tak mnie naszło jak oglądałem te baby. Na oko każda z nich miała nie
    > mniej jak 50 lat. Reforma z wiekiem do 67 roku ma dotyczyć kobiety które

    No nie, "reforma" ma dotyczyć wszystkich kobiet, tylko jedne z nich przejdą
    na emeryture 2 miesiące później a inne 7 lat później.

    pozdr

  • 6. Data: 2012-02-20 11:42:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Danusia wrote:
    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, "reforma" ma dotyczyć wszystkich kobiet, tylko jedne z nich
    > przejdą na emeryture 2 miesiące później a inne 7 lat później.

    tylko że realnie to osoby w pewnym wieku nie mają sie raczej czym
    przejmować.

    Pomijając fakt że dziwi mnie to straszliwe dążenie do przejścia na emeryturę
    i rozpoczęcia dostawania głodowej emeryturki aż do śmierci.

    Każdy nromlany człowiek raczej dąży do tego aby zachować pełną sprawność
    fizyczną i zawodową jak naj dłużej.

  • 7. Data: 2012-02-20 12:03:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 12:42:29 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > emeryturę i rozpoczęcia dostawania głodowej emeryturki aż do śmierci.
    >
    > Każdy nromlany człowiek raczej dąży do tego aby zachować pełną sprawność

    Tak naprawdę to nie jest alternatywa: praca albo emerytura tylko
    bezrobocie albo emerytura.

  • 8. Data: 2012-02-20 15:59:40
    Od: mAro <w...@g...com>

    On 18 Lut, 11:18, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem dotyczy ?

    Mają dzieci i są odpowiedzialnymi matkami. Ot co.

    Jestem 30+ i pamiętam, że jak ze "starcami" jeszcze mieszkałem ho ho
    ho, to też się martwili jaką umowę mam, wychodząc z założenia, ze
    warto zbierać staż i składki.

    Ciao

  • 9. Data: 2012-02-20 17:00:03
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >Pomijając fakt że dziwi mnie to straszliwe dążenie do przejścia na
    >emeryturę i rozpoczęcia dostawania głodowej emeryturki aż do śmierci.

    Boś za młody.
    "Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.
    ZA dzieciaka musisz słuchać rodziców, potem musisz się uczyć, następnie
    musisz pracować.
    Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
    Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

  • 10. Data: 2012-02-20 17:20:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-20, Nostradamus <l...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Boś za młody.
    > "Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.

    Ależ nieprawda.

    > ZA dzieciaka musisz słuchać rodziców, potem musisz się uczyć, następnie
    > musisz pracować.

    j/w.

    > Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
    > Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

    A teraz pomyśl, że masz na życie 30% Twojego obecnego świadczenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl