  • 1. Data: 2012-02-18 09:10:34
    Temat: Nie przychodzi kara za zerwanie umowy
    Od: David Kevin <d...@o...pl>

    Cześć,
    mam następujący problem:
    zerwałem umowę z Orange i Pani w salonie powiedziała, że rachunek
    zostanie przesłany na mój adres i wtedy dopiero będzie można go
    opłacić. Pomimo upływu 13 dni rachunek nie przyszedł, więc wybrałem
    się ponownie do Orange, aby wyjaśnić sprawę. Pani powiedziała mi rzecz
    dość dziwną, tzn. "jest potwierdzenie wysłania faksu, ale nie ma
    nadania zerwania umowy". Przy tym dostałem nową kartkę "Data
    transmisji". Ponadto Pani powiedziała, żeby przychodzić do salonu i
    dowiadywać się. Jest to dla mnie cokolwiek kuriozalne, bo to w ich
    interesie powinno być ściągnięcie od byłego użytkownika należności.
    Czy po upływie określonego czasu jestem zwolniony z opłacenia kary za
    zerwanie umowy?
    Czy też może mimo, że rachunek nie dochodzi na mój adres, może być
    tak, iż naliczone mi zostaną odsetki?
    Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
    Dodam, że ta umowa to Zetafon II (mix).
    Z góry dziękuję za odpowiedź,