    From: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wykaz majatku - Dlaczego nikt nie chce mi pomoc.. nikt sie nie zna??? nie
    wierze....
    Date: Sat, 25 Sep 2004 15:12:28 +0200

    Użytkownik "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cj1so7$ng9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Co oznacza z punktu widzenia prawniczo-sadowego wezwanie o wyjawienie
    > majatku??O co pytają na takiej rozprawie i jak dluznik ma udowodnic, ze
    nie
    > ma zadnego majatku, ktory wierzyciel moglby skonfiskowac na rzecz dlugu??
    > Czy w takim przypadku sad moze nakazac sciagniecie dlugu z majatku
    rodzicow
    > lub bylej zony dluznika - dlugi powstaly w wyniku prowadzenia jego DG
    > jeszcze w okresie trwania malzenstwa.
    > Z gory dziekuje za pomoc

    Jestem szczerze zaskoczona brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi.. to dla mnie
    naprawde wazne... nie pytam by szukac porady jak klamac i uniknac splaty
    dlugu, bo dluznik faktycznie nie ma zadnego majatku ktory moze wykazac..
    wiec tylko chodzi o to o co moga pytac.. bo moze jednak cos pominie
    niezamierzenie a tego by nie chcial.. martwi sie tez o swoich rodzicow i
    byla zone, co by to, ze jest niewyplacalny nie skomplikowalo im zycia..
    Bardzo wiec jeszcze raz prosze o jakas pomoc i wyjasnienia.

    ---
    pozdrawiam
    MZG

    ---