  • 21. Data: 2013-07-17 08:47:09
    Temat: Re: Wygrane w totka na zamówienie
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-17 08:36, Danusia pisze:

    > Tak dobrze w RP nie ma. Około 20% bierze zagraniczna firma która jest
    > włascicielem licencji na program i automaty w punktach lotto.
    >
    > pozdr

    ... ale to się mieści w tych 50% nie-przypadających-na-wygrane, mam
    nadzieję?
    OK - Vincent nie bierze całych 50% dla siebie. Dzieli się z dostawcami
    sprzętu. Czy przez to jest mniej groźnym bandytą? ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-07-18 08:36:44
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > OK - Vincent nie bierze całych 50% dla siebie. Dzieli się z dostawcami
    > sprzętu. Czy przez to jest mniej groźnym bandytą? ;)

    Nie. Oznacza to tylko, że tydzień w tydzień część pieniędzy "wycieka"
    oficjalnie za granicę.

    pozdr