  • 1. Data: 2013-07-11 11:09:00
    Temat: [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
    Od: z <...@...pl>

    Szukam sobie jak zawsze w google informacji
    wchodzę na:
    fourebic.org.pl/awaria-sieci-w-lublinie.html
    przekierowuje mnie na:
    http://bezpiecznawyszukiwarka.pl/
    i ostrzeżenie o nieaktualnym Flash player - Kłamstwo!!!
    a potem już pięknie złodziejska strona
    https://www.dobre-programy.pl/register_p1124_Adobe_F
    lash_Player_11

    nawet ładniejsze od oryginału:
    http://get2.adobe.com/pl/flashplayer/

    Ja się nabrać nie dałem ale już sobie wyobrażam tysiące mniej ostrożnych
    użytkowników.
    Dlaczego ta strona jeszcze działa?

  • 2. Data: 2013-07-11 14:26:54
    Temat: Re: [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.07.2013 11:09, z pisze:
    > Ja się nabrać nie dałem ale już sobie wyobrażam tysiące mniej ostrożnych
    > użytkowników.
    > Dlaczego ta strona jeszcze działa?

    ...booooo... może :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 3. Data: 2013-07-11 22:08:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://get2.adobe.com/pl/flashplayer/
    >
    > Ja się nabrać nie dałem ale już sobie wyobrażam tysiące mniej ostrożnych

    Bo nikt nie powiadomił o tym administratora?