  • 1. Data: 2004-10-04 21:28:15
    Temat: Wygrałem sprawę..
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..wygrałem sprawę apelacyjną w sadzie pracy ( 23.wrzesień) z pracodawcą. Ma
    mi wypłacić odszkodowanie .Jeszcze mi nie wypłacił , coś kombinuje czy ma
    jeszcze czas ?
    zdrowaśki

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-10-05 16:37:57
    Temat: Re: Wygrałem sprawę..
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > Ma
    > mi wypłacić odszkodowanie .Jeszcze mi nie wypłacił , coś kombinuje czy ma

    Wniosek o nadanie klauzuli i do kornika.

    Keruj

  • 3. Data: 2004-10-06 11:33:48
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Keruj wrote:

    > Wniosek o nadanie klauzuli i do kornika.

    Jeśli wyrok już prawomocny.
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.