  • 1. Data: 2004-10-04 18:14:30
    Temat: wymiękam (co za cos takiego moze grozic?)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Na grupie pl.regionalne trojmiasto pojawil sie post

    tytul : "Poznam młodego chłopca"
    nadawca ks. Jankowski

    tresc:

    "szczesc boze!

    poznam mlodego chlopca: 10 - 14 lat, jasna karnacja skory.
    wspomoge finansowo (posiadam rozlegle interesy w przemysle paliwowym).
    dyskrecja zapewniona.

    ks. jankowski"

    Ile On moze wydusic ($) od nadawcy takiego posta?

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 2. Data: 2004-10-04 18:35:22
    Temat: Re: wymiękam (co za cos takiego moze grozic?)
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyskrecja zapewniona.
    >
    > ks. jankowski"
    >

    > Ile On moze wydusic ($) od nadawcy takiego posta?

    To znaczy ten pedofil ile moze wydusic ? Ano nic. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2004-10-04 18:40:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To znaczy ten pedofil ile moze wydusic ? Ano nic. :-)

    jest prawomocny wyrok? nie . bedzie? nie, czemu? Bo chlopak zaprzecza
    jkoby kiedykolwiek byl
    "gwalcony", wlasnie o takich rodzicach rozmawialismy dzis w watku
    "inicjacja seksualna" :)
    Moze jedynie byc skazany (jezeli cos za to grozi) za demoralizacje
    mlodziezy.

    P.

  • 4. Data: 2004-10-04 18:52:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > "gwalcony", wlasnie o takich rodzicach rozmawialismy dzis w watku
    > "inicjacja seksualna" :)

    Heh ... daję sobie łeb ściąć, że przykładna rodzina ... Katorodzina ;)
    Synek ministrant ;> ...

    P.S.
    SP też był ministrantem i dlatego trzyma się z dala od kleru, mimo,że
    mamonę lubię ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-05 07:18:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > P.S.
    > SP też był ministrantem i dlatego trzyma się z dala od kleru, mimo,że
    > mamonę lubię ;)

    a tez bylem ministrantem :) nie ma to jak żniwa z koled :)) Penseta
    podtsawowe wyposazenie ministranta na kolędzie :)

    P.

  • 6. Data: 2004-10-05 07:21:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 20:14:30 +0200, Przemek R.

    W Polsce? Nic.

    --
    Falkenstein

  • 7. Data: 2004-10-05 08:46:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > a tez bylem ministrantem :) nie ma to jak żniwa z koled :)) Penseta
    > podtsawowe wyposazenie ministranta na kolędzie :)

    a prawda.. ;))) to bylo cos .. zarabialem wtedy przez kilka tyg jak moi
    starzy ;)
    wszystko przez to ze ksiadz oblozyl nasza ministrancka kase podatkiem 95% i
    tylko 5% bylo dla nas..
    wiec szara strefa sie rozwijala ;))))

  • 8. Data: 2004-10-05 08:51:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robcio napisał:

> [...]
    > starzy ;)
    > wszystko przez to ze ksiadz oblozyl nasza ministrancka kase podatkiem 95% i

    Ja najmilej wspominam to świętopolegające na "święceniu" wina ...
    To co zostało księżule , ministranci i lektorzy obalali pod dzwonnicą
    pół godziny po mszy ;)

  • 9. Data: 2004-10-05 10:20:08
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Przemek R. wrote:

    > Ile On moze wydusic ($) od nadawcy takiego posta?

    A "on" wielka litera czemu? No chyba ze pisales
    na stojaca, delikatnie naciskajac guziczki ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 10. Data: 2004-10-05 13:24:54
    Od: "Remek" <c...@c...tam>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:cjtsuv$3u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A "on" wielka litera czemu? No chyba ze pisales
    > na stojaca, delikatnie naciskajac guziczki ;)

    A ja stane w obronie ksiedza.
    Widze ze nasze spoleczenstwo jest bardzo pazerne na takie afery :(
    Pasuje kazdenu zeby drugiemu przywalic, nie ma jeszcze wyroku ale miliony sa
    przeciw.Takie to proste!!!
    I jakie mile:)
    Ciekawe, czy naprawde reszta spoleczenstwa w tym kraju to sami swieci ???

    Swoja droga widzac np prostututke mozna rowniez powiedziec ( nie obrazajac
    nikogo bo to przyklad)
    ze takie sa wszystkie kobiety.

    czy naprawde nikogo to juz nie nudzi???
    Sa przeciez wazniejsze zeczy do zalatwienia zaczynajac od siebie..wlsanie:0
    Hej
    Wywalilem co mialem:)

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.