  • 1. Data: 2003-11-10 13:41:45
    Temat: Wtargniecie na posesje i kopanie dziury rylką - kogo moge powiadomic
    Od: "Dawid P" <D...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam upierdliwego sasiada który wchodzi mi na posesje z łopatą i w mojej
    nieobecnosci kopie mi dziury. Kilka dni temu miałem u siebie mierniczego
    który ustalił granice działki. Czy powiadamiajac policje ona odpowiednio
    zareaguje???? Jesli tak ile gosciu dostanie kary?? Czy moze lepiej straz
    miejska ?? Albo kogops innego??

    Z góry tghx za odpowiedż.

  • 2. Data: 2003-11-10 14:15:35
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam.
    > Mam upierdliwego sasiada który wchodzi mi na posesje z łopat? i w mojej
    > nieobecnosci kopie mi dziury. Kilka dni temu miałem u siebie mierniczego

    Jak to w twojej obecnosci ? Jest od ciebie wiekszy ? Jak nie, to po
    prostu mowisz mu zeby sie wynosil i tyle ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-11-10 14:25:46
    Od: "Dawid P" <D...@p...onet.pl>

    > Jak to w twojej obecnosci ? Jest od ciebie wiekszy ? Jak nie, to po
    > prostu mowisz mu zeby sie wynosil i tyle ...

    No nie w mojej obecnosci. ja se siediałem w domku. za chwile domnie drugi
    sasiad dzowni ze kts na mojej drugiej posesji kopie dziury. JA go nie
    zdazyłem dorwac bo ten drugi sasiad go wypłoszył z tamtad. JAk doszłem to
    musiałem sobie zakopac jedna dziure. Jak by jeszcze raz przyszedł to jak bym
    wezwał policje to ona goscioiwi moze dac mandat lub cos w tym stylu?

  • 4. Data: 2003-11-10 14:33:58
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > musiałem sobie zakopac jedna dziure. Jak by jeszcze raz przyszedł to jak bym
    > wezwał policje to ona goscioiwi moze dac mandat lub cos w tym stylu?

    Pewnie umyliby rece i kazali scigac z cywilnego ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2003-11-10 14:36:16
    Od: "Dawid P" <D...@p...onet.pl>

    > Pewnie umyliby rece i kazali scigac z cywilnego ...

    czyli jako tako w mojej nieobecnosci któregos dnia moge miec przeryty plac
    :) a straz miejscka moze w tej sytuacji moze wiecej??

  • 6. Data: 2003-11-10 15:05:15
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > czyli jako tako w mojej nieobecnosci któregos dnia moge miec przeryty plac
    > :) a straz miejscka moze w tej sytuacji moze wiecej??

    Generalnie, to proponowalbym demonstracje sily ;)

    Znaczy sie jak widzisz jak sasiad cos ryje, to wyskakujesz do niego z
    krzykiem: policja, wykopuja moja tesciową !!!!

    ;-)

    A tak na serio, to idz do niego, ale nie sam, tylko wez sobie dwoch
    swiadkow i zapytaj sie go oficjalnie o co mu chodzi. Jak bedzie sie
    rzucal, to poinformuj go, ze to twoja ziemia i nie ma prawa tam wchodzic
    bez twojego pozwolenia, a w przypadku naruszenia wlasnosci wezwiesz
    policje.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 7. Data: 2003-11-10 20:33:27
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid P" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > który ustalił granice działki. Czy powiadamiajac policje ona odpowiednio
    > zareaguje???? Jesli tak ile gosciu dostanie kary?? Czy moze lepiej straz

    wiesz ktory to sasiad? Polecam lekture art 222 par 2 KC.

  • 8. Data: 2003-11-10 21:56:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003, KrzysiekPP wrote:
    [...]
    >+ > i w mojej nieobecnosci
    >+
    >+ Jak to w twojej obecnosci ?

    ...mi się suma kontrolna cytatu i odpowiedzi nie zgadza ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (przyzwyczajony, bo zegarek na płycie PCta też ma problem
    z zasilaniem ;))

  • 9. Data: 2003-11-12 07:02:14
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>