  • 1. Data: 2003-11-10 11:57:05
    Temat: co grozi za posiadanie nielegalnego oprogramowania?
    Od: "mario" <m...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Co grozi za posiadanie nielegalnego oprogramowania? Mamy do czynienia ze
    zwykłym uzykownikiem, który posiada na komputerze kilka programów, których
    nie powinien ;) ma legalnego windowsa i troche programów na płytkach +
    kilkadziesiąt filmów divxów. Czy filmy też są traktowane jako oprogramownaie?
    Ot, przeciętny użytkownik komputera w Polsce ;)

    Dużo się słyszy, ze polskie prawo nie nadąża z tymi sprawami... jak to jest w
    rzeczywistości? będę wdzięczny za zaspokojenie mojej ciekawości

    pozdrawiam
    mario

  • 2. Data: 2003-11-10 12:36:33
    Od: "....:::::gRoT::::::......" <r...@w...pl>

    Z tego co slyszalem , jezeli posiadasz np nielegalnego offica to musisz po
    pierwsze zaplacic za jego orginalna wersje i dodatkowo zaplacic
    kilkakrotnosc jej ceny, i tak z kazdym programem........

  • 3. Data: 2003-11-10 13:18:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003, mario wrote:
    [...]
    >+ Czy filmy też są traktowane jako oprogramownaie?

    Nie, są w innym artykule ustawy o prawach autorskich ;) !
    Ale ochronie oczywiście podlegają...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-11-11 07:26:34
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    art 293 KK - paserka komputerowa

    pozdr
    Lukasz

  • 5. Data: 2003-11-12 04:06:25
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003 14:18:17 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie, są w innym artykule ustawy o prawach autorskich ;) ! Ale ochronie
    > oczywiście podlegają...
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    hmm, a czy posiadanie takowych jest grozi 'haresztem' komputera w
    przypadku kontroli BSA tak jak posiadanie nielegalnego oprogramowania?,
    czy też tym się zajmują inne służby?.

    pozdrav

    maHo
    --