  • 1. Data: 2003-06-10 11:30:48
    Temat: Wsteczne roszczenie finansowe
    Od: "Elstas" <s...@w...pl>

    Witam!
    Chcę prosić o niezobowiązującą poradę prawną. Oto konkrety:
    W wyniku błędu firmy rozliczającej koszty C.O. spółdzielnia mieszkaniowa przez 5lat
    naliczała mi zbyt wysokie rachunki za centralne ogrzewanie. Błąd wyszedł na jaw
    dopiero w tym roku (w wyniku porównania przeze mnie identycznego mieszkania w moim
    bloku). Spółdzielnia twierdzi że mogę otrzymać zwrot nadpłat z trzech lat bo tyle
    gwarantuje firma rozliczająca. Chciałbym zapytać czy mam prawo domagać się od
    spółdzielni zwrotu nadpłat za wszystkie 5 lat i zwrotu odsetek.
    Dziękuję za ewentualną pomoc.
    Staszek

    FIGHT BACK AGAINST SPAM!
    Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
    http://mail.giantcompany.com