  • 1. Data: 2005-03-21 10:14:02
    Temat: Jak to zrobic?
    Od: "kot" <a...@o...pl>

    witam.moja mama jest na rencie i ma calkowita niezdolnosc do pracy i chciala
    by
    zalozyc dzialalnosc gospopdarcza,bo jak widomo z polskiej renty trudno zyc
    godziwie.Jak to zrobic ?od czego zaczac?,czy bedzie placila zus,czy moze
    stracici rente,gdzie mozna szczegolowych informacji uzyskac,prosze o
    pomoc.Dziekuje

  • 2. Data: 2005-03-21 11:49:25
    Temat: Re: Jak to zrobic?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    www.1praca.gov.pl

    ,czy bedzie placila zus,czy moze
    > stracici rente,

    niech spyta w ZUS dojakiej kwoty moze osiagac dochody. Po przekroczeniu tej
    granicy
    zwieszaja rente

    P.

  • 3. Data: 2005-03-21 14:35:45
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    kot wrote:
> [...]
    > placila zus,czy moze stracici rente,gdzie mozna szczegolowych
    > informacji uzyskac,prosze o pomoc.Dziekuje

    Czyli jednak moze pracowac?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-03-21 17:47:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Czyli jednak moze pracowac?

    Prowadzenie działalności gospodarczej nie musi się wiązać ze
    świadczeniem pracy osobiście. Może nawet nie bywać w firmie. Odda komuś
    w zarząd. Tak więc wytyk nie na miejscu.

  • 5. Data: 2005-03-21 19:37:27
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Robert Tomasik wrote:
    > Prowadzenie działalności gospodarczej nie musi się wiązać ze
    > świadczeniem pracy osobiście. Może nawet nie bywać w firmie. Odda
    > komuś w zarząd. Tak więc wytyk nie na miejscu.

    Ja sobie tylko gdybam, bo zawsze mnie ciekawia rencisci co podobno pracowac
    nie moga, a pracuja (na czarno) albo "babcie" na rentach co dzwigaja siatki
    zakupow wazace po kilkanascie kg kazda. Ot, takie charakterystczne polskie
    zjawisko...

    --
    pozdrawiam
    Mithos