  • 1. Data: 2004-07-22 20:19:31
    Temat: Wspolpraca UG z wybranym bankiem
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec czy nieczysta wspolprace Urzedu Gminy z wybranym
    bankiem mozna gdzies zglosic ? Chodzi o to ze nie jest mozliwe uiszczanie
    oplat roznego typu (np. za wydanie dowodu osobistego) na konto, gdyz nie
    mozna doprosic sie tego konta. Trzeba na polecenie urzednikow leciec do
    banku gdzie pani przy okienku wypelni druczek KP i przyjmie pieniazki. Co
    jesli np. chcialbym isc na poczte, lub do innego banku ? - nie ma takiej
    mozliwosci. Rowniez pracownicy zatrudnieni w szkole sa "zmuszani" do
    zalozenia konta w tymze banku aby tam bylo przelewane wynagrodzenie. Gdzie
    moge zlozyc skarge na takie postepowanie ? Zaznaczam iz nie jestem
    pracownikiem zadnej z wymienionych instytucji, a jedynie zirytowanym
    mieszkancem.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\
    // GG #582860 | Registered Linux User #272497 \\

  • 2. Data: 2004-07-22 21:04:08
    Temat: Re: Wspolpraca UG z wybranym bankiem
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 22:19:31 +0200, Patryk naskrobał(a):

> [...]
    > moge zlozyc skarge na takie postepowanie ? Zaznaczam iz nie jestem
    > pracownikiem zadnej z wymienionych instytucji, a jedynie zirytowanym

    stanowczo zarządać na piśmie numeru rachunku bankowego oraz złożyć pisemną
    skargę na podstawie art 227 KPA przypomnieć o terminie 30 dniowym na
    rozpatrzenie skargi oraz przysługującym prawie do wniesienia zażalenia do
    instancji wyższego stopnia art 37 KPA.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org