  • 1. Data: 2004-07-22 20:04:11
    Temat: Grożenie, obrażanie - szukam porady
    Od: c...@o...pl

    Witam

    Od jakiegoś czasu dostaje obraźliwe meile od urzytkownika (nazwijmy go X)
    W treści wiadomości znajdują się obraźliwe słowa oraz groźby pod moim adresem.
    Posiadam pełne dane tego urzytkownika, oraz zachowałem całą korespondencję.
    Co mam zrobić w takim przypadku ?
    Za wszelkie sugestie z góry dziekuje.

  • 2. Data: 2004-07-23 00:40:35
    Temat: Re: Grożenie, obrażanie - szukam porady
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    adresem.
    > Posiadam pełne dane tego urzytkownika, oraz zachowałem całą

    witam,
    mozna postapic nastepujaco:
    - wytoczyc powodztwo cywilne za naruszenie dobr osobistych o
    zadoscuczynienie pieniezne
    - zglosic fakt prokuraturze lub policji, o naruszenie przez X art. 216 kk.
    - powiadomic admina konta z ktorego korzysta lub/i dostawce internetu o
    zaistanialym fakcie,

    POZDRAWIAM