  • 1. Data: 2004-07-22 18:28:42
    Temat: Wymiana dowodu po zmianie stanu cywilnego a opieszalosc urzednikow
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    W ostatnia sobote ja i moja obecna malzonka zmienilismy stan cywilny.
    Dzisiaj (czwartek) udalismy sie do Urzedu Stanu Cywilnego aby wymienic
    dowod. Okazalo sie ze pani nie moze przyjac podania o zmiane dowodu gdyz nie
    przeslala informacji na temat zmiany nazwiska mojej malzonki do .... tutaj
    jesli dobrze zrozumialem chodzilo o Warszawe. To przesylanie ma trwac az
    tydzien. Tu moje pytania: gdzie ona chce przesylac owe informacje ? czy to
    rzeczywiscie tyle trwa, czy tylko tej pani sie nie spieszy ? jesli owa pani
    nie ma
    racji to gdzie to moge zglosic ? ile trwa wymiana dowodu (30 dni) ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\
    // GG #582860 | Registered Linux User #272497 \\

  • 2. Data: 2004-07-22 20:27:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewa - zaznaczam, że tylko podejrzewam - że do Centralnej Bazy Danych.
    Ile to trwa, to nie wiem, ale teraz dowody osobiste są drukowane nie na
    podstawie danych z wniosku, tylko danych pobranych z PESEL.

  • 3. Data: 2004-07-23 07:23:23
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

> [...]
    > Ile to trwa, to nie wiem, ale teraz dowody osobiste są drukowane nie na
    > podstawie danych z wniosku, tylko danych pobranych z PESEL.

    Czy to oznacza ze dopuki owe dane nie zostana zaktualizowane, nie mozna
    wymienic dowodu ?

  • 4. Data: 2004-10-02 23:56:23
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Patryk:
> [...]
    pani
    > nie ma
    > racji to gdzie to moge zglosic ? ile trwa wymiana dowodu (30 dni) ?

    Brachu
    Tydzien przed slubem wyrobilem sobie funkiel nowke zielony, ze jestem
    kawalerem. Nawet ksiazeczka do nabozenstwa nie jest u mnie w domu w tak
    pieknym stanie. Dbaj i nie wymieniaj.
    Pozdr. Dulek