  • 11. Data: 2010-04-27 14:44:05
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa, a tajemnica korespondencji.
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 26 Kwi, 18:18, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Wg. Ciebie jak pod Twój adres przyjdzie przesyłka adresowana do Marka
    > Nowackiego to masz prawo robić z nią co tylko chcesz?

    Nie. Ale jeśli Marek Nowacki prześle ją do mnie, to tak.

  • 12. Data: 2010-04-27 14:58:12
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No dobrze, podaj adres, to wyślę Ci:

    a) książkę;
    b) jakiś program mikroszitu, powiedzmy Wiśta wio;
    c) dane osobowe zadłużonych w Twojej wspólnocie;
    d) list, z którego wynika, że niejaki Adam M. jest żydowskim ..... -
    - z jednym i z drugim i z trzecim i z czwartym zrobisz, co Ci się podoba?

    No to smacznego.

    -----

  • 13. Data: 2010-04-29 09:30:57
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 27 Kwi, 16:58, " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > No dobrze, podaj adres, to wyślę Ci:
    >
    > a) książkę;
    Podziękuję za prezent,

    > b) jakiś program mikroszitu, powiedzmy Wiśta wio;
    Potraktuję jako prezent, darowiznę

    > c) dane osobowe zadłużonych w Twojej wspólnocie;
    Najprawdopodobniej zainteresowałbym się, dlaczego trafiły do mnie. Nie
    ujawniałbym ich ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych. Ale
    gdyby to było zestawienie w rodzaju - parter zalega tyle, pierwsze
    piętro tyle, drugie tyle, to bym rozważył opublikowanie, jeśli
    widziałbym w tym jakiś cel,

    > d) list, z którego wynika, że niejaki Adam M. jest żydowskim .....  -
    >  - z jednym i z drugim i z trzecim i z czwartym zrobisz, co Ci się podoba?
    Może bym opublikował, może przekazał prasie, jako przykład
    oszołomstwa.

    Tak więc jedyne, co powstrzymywało by mnie w niektórych przypadkach
    przed publikowanie korespondencji, to ochrona danych osobowych.
    Dlatego np. ukryłem numer telefonu do członka zarządu, który to numer
    nie był podawany do wiadomości mieszkańców.

  • 14. Data: 2010-04-29 22:07:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010, Maddy wrote:

    > Tak a propos - jaki przepis nakłada na firmy taki obowiązek??

    ...dołączę się, bo widzę że przedpiśca przeoczył pytanie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2010-04-30 10:37:24
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niestety nie.
    Na początek:
    Nie odróżniasz korespondencji jaką otrzymujesz na Twój adres od
    korespondencji kierowanej do Ciebie.
    A szkoda.

    -----