    From: jQ <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota mieszkaniowa, a tajemnica korespondencji.
    Date: Thu, 29 Apr 2010 02:30:57 -0700 (PDT)

    On 27 Kwi, 16:58, " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > No dobrze, podaj adres, to wyślę Ci:
    >
    > a) książkę;
    Podziękuję za prezent,

    > b) jakiś program mikroszitu, powiedzmy Wiśta wio;
    Potraktuję jako prezent, darowiznę

    > c) dane osobowe zadłużonych w Twojej wspólnocie;
    Najprawdopodobniej zainteresowałbym się, dlaczego trafiły do mnie. Nie
    ujawniałbym ich ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych. Ale
    gdyby to było zestawienie w rodzaju - parter zalega tyle, pierwsze
    piętro tyle, drugie tyle, to bym rozważył opublikowanie, jeśli
    widziałbym w tym jakiś cel,

    > d) list, z którego wynika, że niejaki Adam M. jest żydowskim .....  -
    >  - z jednym i z drugim i z trzecim i z czwartym zrobisz, co Ci się podoba?
    Może bym opublikował, może przekazał prasie, jako przykład
    oszołomstwa.

    Tak więc jedyne, co powstrzymywało by mnie w niektórych przypadkach
    przed publikowanie korespondencji, to ochrona danych osobowych.
    Dlatego np. ukryłem numer telefonu do członka zarządu, który to numer
    nie był podawany do wiadomości mieszkańców.