  • 11. Data: 2015-04-07 18:17:40
    Temat: Re: Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    platformowe głupki wrote:
    > normalnie to jest tak:
    > a to a
    > b to b
    > c to c
    > d to d
    > itd...
    >
    > wiem,że w po/eu jest inaczej... ale chociaż spróbujmy "odpowiedzieć na
    > pytanie"...
    >
    > czy w marcu płacą za styczeń i luty, czy tylko za luty?

    w kwietniu placa za marzec o ile w marcu nie zaplacili za marzec.

    zmiany sa od 1 marca, nie od 1 stycznia.

  • 12. Data: 2015-04-07 18:19:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    platformowe głupki wrote:
    > jakbym tak mógł zapytać,
    >
    > jeśli jakieś tam świadczenie emerytalne wynosi powiedzmy 100 pln
    > w styczniu przychodzi 100 w lutym 100 a w marcu 200 pln...
    > zagadnienie: ile przyjdzie w kwietniu?

    o ile + 100 wynika tylko z waloryzacji, to w kwietniu przyjdzie 200.
    Chyba, ze mowimy o podwyzce/wyrownaniu z innego powodu niz waloryzacja.
    no ale to ty wie tylko wrozka zus i ty.

  • 13. Data: 2015-04-07 18:57:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mówimy o tej tuska/kopacz...