  • 1. Data: 2009-08-12 15:51:19
    Temat: brak meldunku a rejestracja samochodu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Czy ktos sie orientuje jak zarejestrowac samochod nie posiadajac meldunku?
    zadnego (ani stalego ani tymczasowego)
    i gdzie?
    w miejscu zamieszkania ?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 2. Data: 2009-08-12 16:50:50
    Temat: Re: brak meldunku a rejestracja samochodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    HANA wrote:
    > Czy ktos sie orientuje jak zarejestrowac samochod nie posiadajac meldunku?
    > zadnego (ani stalego ani tymczasowego)
    > i gdzie?
    > w miejscu zamieszkania ?

    1. zameldowac sie tam gdzie sie mieszka
    2. zarejestrowac samochod

  • 3. Data: 2009-08-12 17:19:29
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > 1. zameldowac sie tam gdzie sie mieszka
    > 2. zarejestrowac samochod

    nie da rady, dom nie skonczony a przed odbiorem nie ma mozliwosci
    zameldowania

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-12 18:50:05
    Od: <s...@a...pl>

    > 1. zameldowac sie tam gdzie sie mieszka
    > 2. zarejestrowac samochod

    Po co się meldować?
    Samochód rejestruje się tam, gdzie się mieszka (art. 73 Kodeksu Drogowego).
    Bardzo często wymaga to jednak "wojny" z upartym urzędnikiem.

  • 5. Data: 2009-08-12 18:53:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HANA pisze:

    > nie da rady, dom nie skonczony a przed odbiorem nie ma mozliwosci
    > zameldowania

    To zamelduj się nie w domu, ale na działce - żaden przepis nie zabrania
    mieszkać w namiocie czy przyczepie kempingowej :D

  • 6. Data: 2009-08-12 19:11:46
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:glfbl6-47n.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To zamelduj się nie w domu, ale na działce - żaden przepis nie zabrania
    > mieszkać w namiocie czy przyczepie kempingowej :D

    zeby sie zameldowac na dzialce trzeba miec numer posesji
    a numer nadaja po odbiorze budynku,
    bledne kolo
    akurat z tym juz walczylem i urzednikowi nie przetlumaczysz...
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2009-08-12 21:14:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HANA pisze:

    > zeby sie zameldowac na dzialce trzeba miec numer posesji

    Numer posesji musisz już mieć. Choćby na pozwoleniu na budowę.

    > a numer nadaja po odbiorze budynku,

    Po odbiorze budynku można nadać numer budynkowi.

  • 8. Data: 2009-08-12 21:20:43
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Po co się meldować?
    > Samochód rejestruje się tam, gdzie się mieszka (art. 73 Kodeksu Drogowego).
    > Bardzo często wymaga to jednak "wojny" z upartym urzędnikiem.

    Witam
    Wczoraj miałem podobny problem.
    Siostra ma samochód ze mną (ja jestem wpisany jako 2 współwłaściciel) i akurat
    mam wbity ostatni stempel od przeglądu (ważny do marca przyszłego roku) i
    urzędniczka zrobiła oczy jak położyłem dowód osobisty, a siostra francuskie
    prawo jazdy i paszport (polski) - no i zaczęła piać o meldunku. Siostra jak
    wyszła za mąż za Francuza to wyjechała na stałe do Francji i tam mieszka/pracuje
    itd - i tam nie ma czegoś takiego jak meldunek. Płace za
    prąd/gaz/telefon -rachunek jest na mnie z adresem to znaczy że tam mieszkam.
    Siostra przyjechała na krótko - i problem - co zrobić. Do odbioru dowodu
    rejestracyjnego potrzebne są ponoć również dokumenty obu właścicieli - prawda to
    czy wymysł urzędasa?
    Miał ktoś podobny przypadek?

    Pozdrawiam
    Koment

  • 9. Data: 2009-08-13 06:11:29
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    <ciach>

    > Siostra przyjechała na krótko - i problem - co zrobić. Do odbioru dowodu
    > rejestracyjnego potrzebne są ponoć również dokumenty obu właścicieli -
    > prawda to czy wymysł urzędasa?
    > Miał ktoś podobny przypadek?

    Jak ja odbierałem, to nie było takiego problemu, wystarczyły moje dokumenty.

    Adam Kłobukowski

  • 10. Data: 2009-08-13 06:18:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HANA wrote:

    > zeby sie zameldowac na dzialce trzeba miec numer posesji
    > a numer nadaja po odbiorze budynku,
    > bledne kolo
    > akurat z tym juz walczylem i urzednikowi nie przetlumaczysz...

    a tu ja cie skoryguje :) numer nadaja na podstawie prawomocnego pozwolenia
    na budowę, ale taki numer nie ejst podstawą do zameldowania (jest adnotacja
    na dokuimencie nadania numeru)