  • 1. Data: 2002-04-05 10:24:43
    Temat: Wpis na hipoteke
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Witam wszystkich,
    mam nastepujace pytanie:
    Ile trzeba zaplacic za wpisanie banku (udzielajacego kredytu) na hipoteke
    mieszkania?
    Czy to zalezy od wysokosci zaciagnietego kredytu, czy od wartosci
    mieszkania, czy moze jest ustalone odgornie, jako oplata sadowa, czy cos w
    tym rodzaju?

    Mam nadzieje, ze sformulowalam moje pytanie wystarczajaco jasno, nie znam
    jezyka bankowo-prawnego:-) Bede wdzieczna za odpwiedz.
    Iza

  • 2. Data: 2002-04-05 19:35:23
    Temat: Re: Wpis na hipoteke
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    > Ile trzeba zaplacic za wpisanie banku (udzielajacego kredytu) na hipoteke
    > mieszkania?
    > Czy to zalezy od wysokosci zaciagnietego kredytu, czy od wartosci
    > mieszkania,
    Ja placilam od wysokosci kredytu - ale jesli bierzesz kredyt na budowe
    mieszkania/domu (nie na kupno) to nie placisz nic. Ale to musi byc wyraznie
    sformulowane w oswiadczeniu banku (budowa mieszkania!!!)
    Pozdrawiam
    Beata