  • 11. Data: 2005-07-18 16:25:41
    Temat: Re: Woooow,nowa radosna twórczość firm windykacyjnych !!!
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 18 Jul 2005 17:51:14 +0200, użyszkodnik Stasiu w Podróży
    <B...@t...pl> napisał:

    > To niczego nie zmienia.

    wiem doskonale, firmy windykacyjne zas usiluja wcisnąć dłużniką że to
    zmienia sytuacje radykalnie bo skoro oni kupili wierzytelnosc to teraz
    rozchodzi się wyłacznie o pieniądze a wszelkie zobowiazania
    pierwotnego wierzyciela wobec dłużnika traca ważność co nie jest
    prawdą

    > Gwarantuję Ci, że za te "kosmiczne" ceny ludzie kupują telefony,
    > ale to OT.

    nie rozmawiamy o pojedyńczych i odosobnionych przypadkach, podejrzewam
    ze na jednym allegro poszło wiecej telefonów po cenach rzeczywiście
    rynkowych niż w całym kraju po oficjalnych cenach detalicznych

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 12. Data: 2005-07-18 16:33:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK wrote:

    > przysłali listem zwykłym więc nie przysłali, brak jakiegokolwiek
    > podpisu wiec w razie czego nie bedzie winnego

    ONI dowodu odbioru nie mają.

    TY dowód nadania (sam list) masz.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-07-18 16:39:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasiu w Podróży wrote:

    > 4. W umowie był siakiś zapis w stylu : W przypadku zerwania umowy z winy
    > abonenta tel należy oddać bądź dopłacić jakąś tam kwotę w konkretnym
    > terminie.

    Nie ma możliwości zwrotu telefonu. Wystawiana jest faktura na telefon -
    na ustaloną kwotę (np. 1zł netto). Klient kwotę uiścił. Telefon jest jego.

    A 'kary umowne' to kodeks cywilny. Grożenie procesem karnym jest w tym
    przypadku groźbą bezprawną (ponieważ ten, któremu grożą, żadnego
    przestępstwa nie popełnił - i grożący o tym dobrze wie). A to podpada
    pod 191KK - a ponieważ ma to na celu wymuszenie zwrotu wierzytelności -
    grożący naraża się na 5 lat odsiadki.

    Owszem.

  • 14. Data: 2005-07-18 17:38:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    A oszukałeś ich? Bo jak nie, to co Ci przeszkadza, że złożą
    zawiadomienie?