  • 1. Data: 2005-07-18 12:25:22
    Temat: Z jakiego kodeksu Policja korzysta??
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Witam mam pytanie z jakiego kodeksu korzysta policja nakładajac mandat
    karny. Ma ktos dostep do takiego kodeksu?? jesli tak to jak wyglada art 145
    ?? Pozdrawiam i prosze o odp

  • 2. Data: 2005-07-18 12:37:07
    Temat: Re: Z jakiego kodeksu Policja korzysta??
    Od: Stasiu w Podróży <B...@t...pl>

    Przemek napisał(a):

    > Ma ktos dostep do takiego kodeksu??

    Tylko policjanci.

    > jesli tak to jak wyglada art 145

    Co ? Pety po fajkach sie na ziemie rzucało ... czy czymś innym
    sie śmieciło ? Władować takiemu 500 PLN to mało !

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 3. Data: 2005-07-18 13:06:02
    Od: Tomi <b...@s...pl>

    > Tylko policjanci.

    Dobre haha i prostytutki.

  • 4. Data: 2005-07-18 17:40:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam pytanie z jakiego kodeksu korzysta policja nakładajac mandat
    > karny. Ma ktos dostep do takiego kodeksu?? jesli tak to jak wyglada
    art 145

    Kodeks wykroczeń w tym wypadku akurat:

    Kto zanieczyszcza lub zaśmieca miejsca dostępne dla publiczności, a w
    szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub zieleniec, podlega
    karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

  • 5. Data: 2005-07-19 06:32:26
    Od: Stasiu w Podróży <B...@t...pl>

    Tomi napisał(a):

    > Dobre haha i prostytutki.

    Pociągnę wątek, bo pytający zabił mnie pytaniem, które wysłał na
    spamtrapa:

    > Czyli w tym artykule zalicza sie sikanie pod murem?? Bo wlasnie za to jest
    > mandat. jak tak to ile max pln moze byc za takie przewinienie?? Dzieki za
    > odp

    Pozwolę sobie nie odpowiedzieć na pytanie ;)

  • 6. Data: 2005-07-19 09:17:17
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Stasiu w Podróży:

    > Pozwolę sobie nie odpowiedzieć na pytanie ;)

    Mi sie wydaje, ze to jest zalezne od tego, jak dlugo lal.
    Pozdr. Dulek

    W Sankt Petersburgu skwerek, koleś leje pod domem. Podchodzi turysta i pyta:
    "Przepraszam, gdzie tu jest muzeum historyczne?".
    - Po co ci muzeum, lej tutaj.